Thursday, September 16, 2010

last night !

huh ! smlm mmg best ah ! best la kot...tp..ada sekoq neh..mmg hampeh la..wat rosak mood aku ja..ceh..HAHA...papepown...vampire suck mmg the best la...n paling syok time men game...yg x syok..kena kluaq duit ! habis duit aku =='
haha..kali neh mmg best kluaq sbb duit makan duit wayang...sesen pown aku x kluaq...haha...thanx izzul ! kesian dia...tp lantak arr...peduli apa an...dia kan kaya...stakat 10 hengget sure x kesah pnya...
penat gak ah smlm...dah la x tidoq semalaman....dok smbg ngan mangkok sekoq tuh...pastu balik plak pkoi 7 lebih....sampai2 umah ja...dngaq mak aku "berpidato" pastu pkoi 8 kna p klas gitar ! aiseh..pnat siot...last2..lena kat ruang tamu er..mak aku plak bkan nak gerak ke hapa ka...bgun2 ah...skit ja bdan2 neh...herghh...leceh btoi...toya toi..! =='

No comments: