Thursday, September 16, 2010

today !

yayaya!saya taw saya hodoh...xyah gitaw..(xpasai2)

haaa...harineh..apa aku buat hah ! first bgun tidoq gosok2 mata cri fon tngok jam ! oooooooooooooooooooooooooooooommmmmmgooooooooooooooooooooooood ! pkoi stu dah ka?
xpa2...bgun jalan ngan tehuyung hayang..cri fon rumah..call nadia..then call ika...mandi2 siap2..
pkoi 2.30 da...pastu p umah mak..jmpa ika...then gerak p umah nadia ! HAHA ! dlam hati ckap..."yes2..mkan2 ! leh dpt duit rayaaaaaaaa ! " smpai2..garu pala...mana stu umah nadia??
tngu nadia kat bawah kat setengah jam..lama gak noh nadia nak turun bawah...brapa tngkat la umah dia tuh=='
sampai2....aiseh..segan plak dah nak masok...tp xpa...demi makan ! sanggup ja ! dah mkan2
taraaaaaaaaaaaaaaaa...masok bilik nad...wuisshh..lawa 100kali ganda dri bilik aku...ceh..jeles...
lepaih men barbie doll umah nadia...balik dalam koi 5...nek keta...pastu dah nak sampai umah...tetiba kona..."nak p na neh" aleh2..p pantai r&r..pa gi...men ayaq ah...amik amik gambaq..terajang teranjang ayaq...balik..dah nak kona masok siakap...kona lagi..aiseh..nak p na plak neh...tngok2 kona masok mcdonald ! teroih perot lapaq x kira arr...tibai ayam seketoi ! dah knyang balik2...balik2 troih on...nthen xpasai2 kna hingaq ngat kat aku...sampai la dok bebai ngan aku...tah pesepa...period pain kot...herghhh ! tension aku ngan pak aku neh...ska sngt dok bebai ta hapa2..aku x slah pa pown...hmmm..dah tu mak aku dok tmbh2..sakit hati ngat aih.. !!

No comments: