Saturday, November 13, 2010

bohsia jalanan

ahaha..seriously ckap..perghh..aku mmg x suka pompuan gedik2 neh..bgi aku depa belen..yg jenis pakai mekap tebai2..mekap mcm ngan hantu...yg jenis bju x ckup kain...tnjuk tetek2 abih...sumua bnda nak tekeluaq neh...
aku geli tngok depa...grr...mcm bohsia dok cri jantan ja..direct aku ckap ah...aku nyam depa neh..annoying...
ingt lawa habis la pakai mekap...mcm pontianak jmpa lipstick  ja...euuww...sebenarnya..depa neh la yg bru nak up...dok kata org bru nak up konon...neh2...zaman mengup up neh da lepas k...outdated....besala...bohsia slalu ketinggalan zamn...masa depan pown x nampk dah..bodo tahap cipan...bnda nie aku tuju khas buat2 depa yg cilanat langgaq aku mcm paria haritu...tuih...ingt aku nih jenis diam2 ka...jenis x balas ka...bodo betoi...dah la bumper depan besaq mcm gajah...dah tuh langgaq aku...haish.maw pelanting aku....cibai punya betina...dah langgaq tuh...dok "sorry2 ta nmpk" dngan gediknya,,,,perghh..maw mcm nak bagi tendangan padu maut ja kat betina neh EKYN N THE GANG ! hampa sumua pukimak ! burit sumua da tekoyakkk !! x suci ! cilaknat  ! bodo tahap babi cipan sumua da !!!!  musuh aku no dua ! aku haramkan hang pegang awish or sentuh dia...pundek punya pompuuan !
neh2 stakat nak mai cri pasai...p la cri pasai ngan pompuan sejenis hampa..aku x lyan la pompuan mcm hampa neh...waste my time ja...euww...nak tngok muka hampa pown aku jijik..eee..

nih aku kutuk2 depa ngan nadia..hahha

tiah
kta baru nak up ka ?
aku taktau pulak kta tgh kejaq nk jd up = =
1:16am
derr...aku x pnah tepikiaq nak jd up pown = ='
1:16am
tahh, aku rasa shikin tu yg teringin n baru nak up
haish
pastu kat wall dok ckp kta dok buat hebat
kata takmau ckp besaq dlm fb la
padahai yg dok ckp kat situ dok mengata kaa
*laa ==
1:18am
dah bohsia mmg mcm tu wehh
1:18am
pasai p aa, dah la gambaq stai pakai mekap
petuuuuih
1:18am
dia tuh mmg bru nak up
geli aku ngan dia
tu ah...mcm maknyah nak cri pelacur
grrr
1:19am
yappyapp
1:19am
geli..
mekap mcm hantu
1:19am
aku taktahan dia dok ckp kta baru nak up,
haha
betoooi
1:19am
ingt lawa
1:19am
pakai nk tunjuktunjuk badan
cehhhh
1:20am
=='
1:20am
ingat lawa sgt
yekkkkk
1:20am
tetek bsaq nasi 50 sen...ada hati nak tunjuk
geliiii...
dah la depa tuh jenis layan lagu jiawang
zaman 60 an
ee
1:21am
ya ka ?
hahahaah
1:21am
xdak taste
1:21am
la ni spa yg baru nak up
xD
1:21am
pastu ada hati kata da up
blurkk
1:22am
n plus kan, benda org baru nak up tu benda tahun lepas kan ?
mana da org kisah sgt psai up up nih
1:22am
ya la
1:22am
=="
hareey
hahaha
taktahan taktahan
1:23am
hahhaa..benda up2 neh tuk org bru nak up...
1:23am
betoi gak oh, haha,
1:23am
ahahaha
1:23am
tahun lepas kta semua baru nak up
so dok sembang psai tu la
skrng mana da kira up up nih
xD
aduss,
dah la terasa,
perasan lawa, pakai mekap 10 inci
ketottt
1:24am
200 inci la
1:24am
pendek lg dr ang kan ?
1:24am
haha
1:24am
hahaha
haha yapyapp
1:25am
hahha....xtahan...terasa diri sendri binatang..
kesian
1:26am
tahh, depa ingt kta mau sgt la layan geng depa tu
haktuuuuih
tarak masa,
1:27am
hahah..betoi...waste of time ja...depa tuh mcm sampah tepi jalan ja ...=='

No comments: