Sunday, November 21, 2010

kejadian dri penang ke kl

AHAD - 21 NOVEMBER - dri penang ke shah alam...jeng2 haha...pejalanan yg teramat boring...ingt p ngan famly..last2..p ngan kak aku ja...parent aku ada keja so x leh ikoot...taik...haish..haha...nak p plak..ingt nak nek keta sendri...tngok2...kak aku nak tmpang kwan dia..okeh x pala kan..kwan kak aku nek kancil...tp okeh la tuh...kami 4 ja nak nek..kreta tuh dah la kecik..brang aku ngan ika ja  penuh bonet tuh..ceit..kna ltak dpan..kami kna ah besila...lenguh kaki2 aku..dah tu ok la kan..xpa la...drive la sampai kat stu tol neh...tol apa aku x taw...xdan nak touch n go..keta da GO STOP dulu...ceit..panic kami sumua kreta rosak tngah dok byaaq tol..ahha..kesian kreta blakang kna tngu...lma gak la duk menyetat keta...dah2 start..bau hangit...brenti la kat pehentian tol tuh..bukak2 bonet depan tuh..perghh..mcm bbq..penuh asap..rupa2nya..licking...ceit...tngu la kat sejam tang tuh...da abis  cita pasai keta...kak aku plak drive...sampai rawang...kak aku pnya nak jlan cepat..last2 sesat..hahaha..pdan muka...pusing2...sampai lah highway kl..k...slamat smpai..pusing2 mna..masuk shah alam....p bukit jelutong...mkan2 ka ulam desa (puih..mahai nak mampos) balik lah,.otw nak balik tuh...perut aku sakit...nak tebrak...kak aku plak bleh lagi duk tnjuk jlan kak membe cmna nak p batu 3...pusing2....dah la aku nak teberak..ceit..last2 smpai lah jalan bait...msuk2..ingt dah bleh blah nek atas p berak...tngok2 dia dok smbg ngan membe dia gi..panas aku..da la x tahan da neh....kat 20 minit mmcm tuh..bru nek ats...xdan bukak pintu..aku da serbu msuk cri toilet.....perghh legaaaaaaaaaaaaaa BERAKK,,,hahha,..nikmat...ceit..hahahhah...tu ja..bye2

No comments: