Wednesday, December 29, 2010

cassandra

good news plus bad news

good news..kasandra da nak beranak...pkol 8am pagi td mak aku gerak aku..
cakap cassandra da nak beranak..
aku pegi laa masok bilik mak aku tngk diaaa...


bad news...cassandra sakit terok..sebelom nih x macam nih..
dri pkol 8am aku tngok dia mcm tuh..aku masok tido balik..
pkol 3pm mcm tuh aku pi tngok lagi 
still x beranaaak..
dia sikit pown x bnyi..
bleeding terok gilaaa.
kesian woh,,
sampai mlm melarat..
pastu mak aku cuci darah kat dia punya ttuuuuttt..
haha..penuh smpai ke perot..
tp still x beranak..
pastu dlm pkol 1am..aku cuci lagi...(dia tidoq atas katil mak pak aku)
haha...so.mak pak aku kena tidoq bilik len..
sbb bilik tuh busuk bau darah..
pkol 1am aku cuci lagi..
then bagi dia minum pa sumua..
tepaksa rendam tisu dlm air..and perah masuk mulot dia..
sbb dia x larat nak bangun dah..
theen...aku sapu minyak angin kat apum dia..haha..
bukan guna tngan ok..guna cotton bud
theen pkol 3am mcm tuh bru dia bunyi (meow meow)
dia turun pusing satu bilik dngan bising2..
aku ingt  da nak beranak..
last2 dia masok dlm bakul dia mcm dok teran
aku ingt nak beranak dah la..
punya la seronok..
last last tngok dia  tidoq..
ceit..
smpai skang aku dok ulang alik masuk bilik mak aku cek dia
skang da 4.30..
x beranak branak jugak..
aku na kena tngu sbb aku takut anak dia mati
mcm first masa cassandra branak..
kami sumua x tau..
dia beranak bawah katil
n da lama dia beranak..
so anak2 dia sumua mati kesejukkan
sekoq ja hidup..
branak kali kedua...branak umah jiran..
makcik aku jadi bidan nya..haha
sumua slamat,..
but ttp tinggal sekoq..
xmati masa keck..
mati masa besaq..haish...
tp kali ketiga nih..aku tngok da mcm ssh nak beranak..
dah sehari dia x mau makaann..
kesian sngt..
harap2 dia beranak cepat2..
hehe :)

salaam ! bye bye

No comments: