Wednesday, December 22, 2010

KHAS BUAT AKIM JUGAK


INI budaaaakk aaa..waa punya kawaaan..lu mau tau ah dia tingal mna?lu mau tau...lu baca bawah

-ABDUL HAKKIM - mak dia kasi nama kat dia time dia diberanakkan

-Akim neh umoq dia sebaya ja ngan aku..(14)  taaaaaapi......haish..tataw nak kata camna..luaran dia nmpak
 macam umoq 20 lebih..TINGGI nak mampoih...haha..serious cakap..mmg tinggi (171) ! tinggi kan?x normal

-Akim neh dulu tingai kat PERDA..haha..disebabkan kena buang daerah...beliau terpaksa berpindah ke 
 KEDAH (HIJAU KUNING) hahaha dan malangnya..kami x leh nak jumpa pokok nyoq nih lagi...sedih !
 sobsob* hahaha
-Aku kenal dia time aa...awai taun f2 kot.haha..malalui Edy ! first kluaq time bufday aku ! dia blanja aku cool 
 blog ja ==' hahaha..xpa..janji belanja.haha

-Akim nih JIWANG gak kadang ! haha..teringat time aku cakap ngan dia..dia ingt aku diba..cakap srupa 
 baby..haha..ingt mmg sora dia mcm tuh..rupanya..sora macam gorila..hahah (besalah sora laki dah pecah)

-Senang kawan ngan dia..haha..memahami kot (kadang dak -.-) COOL ! tu yang suka...n OPEN MINDED 
 and kuat HINGAQ ! haha..

-Akim nih boleh dikatakan friendly,agak player,kan?kan? hahaha banyak songeh,pemurah (suka topup) ,baik
 hati (tolong topup) ,ringan jari (send topup) , sporting , muka tembok , cita2 tinggi ! hahaa

-Dia pown tau men gitar..haha..taaaapi dia slalu main finger picking ! KIRA okeh la..aku failed men finger 
 picking even da setaun belajaq =='

-Akim nih agak gila la..haha...otak dia tuh bukan bleh dilayan sangat..lain jadinya nanti ! wakaka ! haahha

-HAHA ! Dia neh kan...lembut hati..haha..bru pujuk sikit sroh bagitau rahsia..perghh...teross ja...ahaha...
 senang nak ayat..hahah !

-LASTLY,dia peminat setia kepada kawan baik aku ! nak tau sapaaa?? topup 5 dulu ! hahaha




p/s : x leh cakap bnyk2...nanti kembang juboq satgi..hahaha


apa2 pown..kami sumua rindu hang ! ahaha

No comments: