Saturday, December 25, 2010

wa punya mooood talak baik arinehh

wa sudahla talak tidur satu hari..dari syamalam syampai syikarakang
syikarang time wa tidur , lu jngan brani kacau wooh...wa tibai sama lu !!

tadak ah..cita dia camnih..besa ah aku..x leh tidoq malam
so malam smlm aku tidoq awai..pkoi 11 menjuboq atas katil
atas sbb tertentu..mak aku sibuk cari aku..ingt aku ilang..
aku pown tejaga ah..
pa gi..x leh tidoq ahhh...stu malam tu aku jagaaaa.mcm kuntilanak 
da pagi tuh pkoi 7 cmtu..aku pegi dapur..haha..
breakfast pa sumua...pastu kezen aku kan ramai umah aku
semua tekejut tngok aku..mai check n tnya
"weh,tiah..ang demam ka?kaa hari nak hujan nih??"
(perli aku bangun awai)
hahaha..boring cita part nihh....theeen..da penat pa sumua..
pkol 7 daaa..aku tngah sangap bantal nih..
pkol 7.30 aku pi landing atas bantal..hahaa.
haha..smbil landing2 nih..mata duk tekedip kedip ngantuk..aha
ketika itu aku sedang bermesejan dengan si izzul
hahha..ketika itu juga aku terlenaaa..hahaa
sedemikian rupa...someone calling calling
pon tepi tlinga..angkat ah
dengan kemamunan...haaha...
aku x sure sapaaa..no pown aku tarak kenai..
dok cakap 
"hello hello hello hello"
(ntah x sure sngt dia cakap pa..aku x dngaq..maklumlah..tngah dok tidoq)
pastu aku da baraa ngan tatau saapaa letak teroih...
tngok ada mesej...perghh...izzul
buat x tau dulu..tidoq balik
sat tuh..no tuh call balikk..angkt laa.
ingt ka spaaa...rupanya si dia neh ka...
ceit...xpalah...haha..aku dok ngantukk..
dia cakap pa..aku "haa" jaaa...hahahhaa
(bagi yg call aku neh..haha..bkan sombong pa..hahah...den ngantuk meh..)
x tahan ngantuk woh..
last2...dia bara kot...teroih marah2 cam pa gi...damn..
lepaih tuh mood aku terosss ZAAAPPPPPP!
tp x pa gi..still bleh sabaq gi
then baca yg sat sat nih punya mesej..izul hantaq tadi
"we cant be there early"
dalam hati..pundek betoi..cakap srupa keling
sat bleh mai awai sat x leh...
hahaha...x pasai2..izzul kena ngan aku...sorry izzul
aku x marah pown kalu dia cakaap camtu..tp aku xtau ah..
haha..lepas2 tuh aku bangun pi kat mak aku nangis2...
haha..bodo ngek.aku pown x tau pasaipa...manja?puih..aku x manja okeh..
cuma hormon x betoi tadii...tuh ah pasai..hahhah
then..mak aku tnya pasaipa..aku xjawab..belah pi bilik teroih..
tidoq..pastu sapa call lepas tuh aku x tau..battery habis..lantak ah...aman skit..lempaq fon
kluaq bilik..pi landing balik tmpt aku landing..pastu mak aku tnya pasai hadiah awish..
ntah apa dia tah..aku nangis g..babi betoi..pasaipa tatau..ngantuk sngt kot..
mak aku cakap troih " ang pasaipa?tetiba nangis?"
aku masuk bilik balik dri luaq aku dngaq mak aku kataa "bebai bebai!"
hahaha...then..aku x leh tidoq..
sumua kacau moood aku..aku mai on..haha...
so pasai bufday awish tu...aku nak ampa mai pkol 3..klu x mau sudah...
aku tngu ampa k...




moral : jangan ganggu aku time aku tengah tidur...kalu tak...hidup anda dislubungi taik kucing...beware >:(


BYE ! 

No comments: