Wednesday, January 26, 2011

guitar class

ponat nie hah den harineh..dah la balik kol 4.30...balik2 on9 teroih..ada keja jahat skit nk wat..then da magrib mandi2..siap2....pegi mana?haaaa...pegi jumpa laki aku laaaa(sir)..pui...smpai2 snaaa..bayaq yurann..sblom msok pebetui rmbut..hahaha...masuk2..tecenggang aku =.= perghhhh...ramai gila..ingt aku ngan samuel n sorang lagi tuh..pergh...ada depa dua ekoq tuh..lagi 2 poompuan n sir..semua kena enjak2 bagi aku duduk2..hahah..kena duduk kat kusi piano...dah la tngi..aku dah la x brapa nak smpai =='  tp x paa...yang syok nya,,dok sebelah samuel n sblah sir ! OEMMMGIII !! syoknyaaa..haha...dah tu bok kluaq gitar....sir kata
"okeh..now u practice what i've tot u" sumua orang pulun dok men..aku?cam besa...nga nga...blurr tatau pa...keja aku usha samuel..hahah...hensem sngt..sooo..lpas tuh..aku pown ngan bangganya bok kluaq laa buku yang aku dok guna tuh..bangga la sbb aku blajaq lama gi..buku depa guna tuh aku khatam dah..cuma sorang lagi pompuan tu ja sma ngan aku..mmg time tuh kelas bising gilaaa..aku pown men wat mcm pro...kibas pick deras2...padahai xtau men apa..haha...last2 sir ckap.."nanti sya nak kamu strum...dia men doremi..boleh k.." aku tenganga teroih..haha..lepas tuh bru pulun men...dia bagi masa kat aku...then da ckop time "okeh..u ready...boleh aaa?" aku geleng cepat2..."alaaa boleeeh laa..kita dua struming dia picking okeh?"
aku pown..ngan muka : / men je  la..so dia kira 1 2 3 4 now...mula2 aku boleh aaa..mai tang tngah..piuh,,lintang pukang..haha...chord dia actually sng ja,... C ngan G7 ja..aku x practice lama..tu ah pasai..haha...tp pompuan tuh lancaq men picking...haha...picking dia aku pown reti main...aku cuma tekan chord x betoi ja..KUKU PANJANG ! hahaha...
dah tu...xpa lakan....lagi 10 minit nak balik...dia cakap.."okeh u guys...we play that song okeh"
then dia tngok aku " u still remember right?" aku pown angguk ah...haha..nak tngok spa pling hebat...
so...dia kira..1 2 3 4.. sumua pulun dok men neh....hingaq sangt....sumua kena ikut sir...aku cm besa...awai2 gi da kalah,..awai2 chord x pa gi..mai tang tengah..kelam kabut...then samuel kalah...lepas tuh laki sblah samuel...then..sebelah laki tuh...pompuan tuh..(alien) last yang mnang yang budak pompuan bru tuh...hahahha...ceit...mmg lawak kot..sumua pulun dok ikot sir..last2 kalah...chord dia sng ja

G D C D
G D C D
Em Em D D
Em Em D D
G D C D
G D C D

da cukup time..sumua simpan gitar..habis sumua kluaq..tinggai aku jaa...aku pown..memulakan hajat 
"sir,saya nak tuka klas la" haha..sumpah lembut gila aku cakap..haha...lembut gila babi..haha...then..smbang2 bla bla bla..klas aku hari KHAMIS 8-9 
x leh da jmpa samuel..taik toik..ahaha

No comments: