Friday, January 21, 2011

sayang kau !

Damn...aku tengok orang lain punya blog..lawa lawaaa jaaaa....sumua smart smart...tp aku punya??? LAGI LAWAAA..hahaha...yeap..simple je kan kalu tengok..haha...perghhh..nmpk simple tapi payah dowh nak edit blog nih nak bagi x nmpk sesimple msa mula mula amik.hahha....aku amik layout nih sbb dia simple..sma mcm hidup aku sekarang..simple n kusam :)  haha..orang ada gak tnya..kenapa x tukaq ja layout tuh...n jawapan aku...takkan..sbb aku sayang layout nih...haha..tp one day aku nnt tukaq gak...bila life aku da ada mcm kaler..
then bru aku tkaq blog nih mcm2 kaler....






p/s :bukan ja sayang nak tukaq..tapi malas nak edit...n tatau kat na nak cri kat mna layout yang lawa2..haha..orang len sumua da upgrade pegi yang baru..aku ja dok lagi guna yang lama..haha

No comments: