Tuesday, February 15, 2011

malidur rasul


harineh...hari selasa..15.2.2011
hari malidur rasul..
disebabkan malidur rasul
something happened kat aku
mau tau apa?
HARINE AKU BANGUN PKOL 6.40 
semata mata nak pegi jogging !
caya ark?x caya pasai pi kat hang !
bangun 6.40 sampai taman tengku pkol 8 
penat ~ 

lepas jogging? yeap..aku mandi kali kedua..
ceit..bazir ayaq..
siap siap pegi umah mak cik aku..
hais...jauh nuh..kat ALMA
smpai snaaa...boring dngaq orang orang tua sembang
aku and ika pegi keliling taman tuh
amik gambaq kat padang tengah terikk...
peluhh~ time tuh mau ja bagi orang cium ketiak aku
HAHAH

dah tu..otw balik..nampk signboard "JETI PULAU AMAN"
pak hang...xdak kena mengena..
pak aku ada....aku ajaq dia pi sanaaa...
n dia pown drive pegi sanaaa..
sesampai sahaja disanaa
kami pun membuka pintu kereta
bodoh..jalan jalan pegi jeti laa..
tapi aku x pi pulau dia...just dok kat jeti..
makan makan kat sanaaa..
amik2 gamba..then balik
TIDOQ ! 

nanti aku upload pic ! :)

No comments: