Friday, May 27, 2011

dinner !!!


wah ini sudah bagus ! nampak tajuk? 

DINNER !

sesaat lepas aku bru publish post tuk summer camp !

ngeee...lepas post bapak aku datang pastu cakap

"charge camera,tommorow night got dinner"

"ouh ya,what dinner?" curious neh

" dinner pegawai-pegawai kat tempat keja abah"

"ouh,aa..camera tak charge gi,satgi charge ah"  *blurr  

"semua pegi or abah pegi sorang? "

"semua pi la,esok siap cepat cepat"

tanya gi nih " where?"

"penang,marine bay"

dalam hati " awat tak habaq taun depan ja,habaq dah tengah malam skang,tak habaq siang2 !"

la nih dok pikir esok nak pakai baju apa =.=

baju pown tarak...sok still sempat beli baju gi kot..haha

dinner last year bapak aku paksa aku pakai girlish ! OMG !

legging pluss blaus n bapak aku soh jaga perangai...act like a girly girl =.=

kali neh JANGAN HARAP YER EN.HASIM ! I WONT OKEH ! hahaha

i'll behave i promise :)







No comments: