Sunday, May 29, 2011

pole dance



haaaa....watsup dude ? sihat ? :)

heeeee...takdan papa lagi..da pampang muka aku besar besar kat atas nuh haa

tu gamba masa malam dinner...pakai besa besa ja..kena ngan tema..haha

serious cakap...nyesal pegi dinner tuh..dinner last year 15x lagi best dri taun neh

i tot wat kat marina bay,rupanya kat sebelah dia..wakakaka

kat swettenham pier...kapal kapal besar belabuh kat tempat beli tiket dia tuh

kat situ ada dewan kosong..aku ingat tempat mewah gila ka hapa

rupanya macam pegi kenduri besa ja..makanan pown..macam pegi kenduri

sekali sauk ja..habis sumua makanan..cilaka..aha..dah la tempat panas..SUMPAH TAK BEST

last year wat kat cinta sayang resort..ok la sebab kasi hotel free..makanan sumua best2

lepas makan tuh..aku jenjalan pusing pusing tempat tuh...pergh banyak gila kapa besar besar

tapi bapak aku cakap sumua tuh kapal judi


aku takdan nak amik kapal besar yang duk belabuh..sebab bila aku keluar ja

kapal tuh dah belah...kapal lagi kecik yang ganti tempat dia...masa aku pegi kat kauter beli tiket nih

aku jumpa something tau..haha...aku selongkaq kaunter nih..sebab tada orang..

aku jumpa satu ketas


pole dance =.=

wakaka...adult funtime..patut lah..

then family kami terawal belah dari tempat tuh...

BORING GILA SIAL

haha..pastu pegi padang kota...lepak lepak jenjalan...

well..nak upload gamba pown tada gamba aku..

sebab semuanya aku yang snap T.T  

ada 2 3 ja 



BYE ! XD

No comments: