Friday, May 27, 2011

summer camp


bila sebut pasal "summer camp" mesti semua dalam kepala otak dok ingat "camp rock". kan kan? 





wahh..cam best ja kan summer camp nieh ^_^

or maybe setengah orang dok bayang summer camp macam camping dalam hutan..tepi tasik tepi pantai

lepak dengan membe membe , huhu haha sini sanaaa...

do something adventurous...

lepas tu wat camp fire, nyanyi ramai ramai...

pergh syok habis kan






mesti ramai teringin kan kan kan??


ahaha...well, aku dapat pi SUMMER CAMP !!!
patutkah aku yeah or errmmmmmm

oh yeah, aku patut ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

huh, sebabnya aku benci summer camp! aku dapat pegi dan dipaksa pegi

haha..bukan untuk seronok but untuk PMR ! shit !

summer campa nih anjuran tempat keja bapak aku..so aku tepaksa pegi..

sebab aku kata tak best ....sebab aku da penah pegi time aku amik upsr !
mula mula semangat dengar kata summer camp...

pi pi...padiapaa...haram..24 jam diorang ajar cara cara nak jawab soalan !

duduk dalam dewan kuliah ja ermmmmmm

dahla..buat kat USM ! tidor dalam dorm seram seram..creepy XP

aku nie pulak bukan jenis friendly..serious cakap..aku mang tak suka kawan ngan ramai2

and aku malas layan kerenah orang =.=  tambah2 yang baru kenai

yang kawan mang dah tahap bff ja aku layan and aku kawan :)

silap besar bila korang kata aku nih friendly

camna la aku na hidup kat camp tuh nanti...T_T

aku merayu gila kat mak aku tadak pegi,hakikatnya mak aku takleh wat pa :(

bapak aku paksa pegi :(

aku ingat sabtu n ahad  rupanya rabu sampai jumaat :(

sial..habis plan aku time cuti sekolah 

membe membe aku semua nak hangout..aku kena tinggai kat kem.T-T

tak acik tak acik ! nak ikotttt....herrmmmm



BYE !

No comments: