Sunday, June 12, 2011

GERAM !


yeah.please ignore this.aku dah tak tawu nak jerit mana.so aku jerit sini ja.sini je lah aku lepaskan sumua aku punya geram.tak pun aku akan tampar kucing aku kalau aku geram.tu pown kalau depa datang dekat ngan aku.yeap.aku tengah bengang sekarang plus rasa nak nangis.rasa nak pukul orang.rasa nak jerit.rasa nak tembak orang.rasa macam nak boh penampaq kat semua orang !

u.sorry i tak leh pegi jumpa u petang nih.sorry sangat.tak tawu pulak ibu i nak buat perangai.selalu dia okay ja.tapi hari nie.entah ar.tetiba.marah marah tak bagi pi.sorry sangat.next time okay.ingt nak jumpa u.so leh la lepas rindu.2 minggu nih.sorry tau okay. T.T

korang tau tak ibu aku nih sometime annoying gila ! geram sangat.tak penah paham aku.nih aku nak nangis la nih.hish.bila benda aku nak tak dapat.tawu je la kan.aku bukan jenis lepas terus.aku lagi suka pendam.korang mestu penah rasa pendam something kan? yeah.aku tengah pendam rasa geram aku nih.entah banyak mana.sampai sakit hati aku nih.bila aku tak lepas.aku rasa macam nak nangis ja. T.T  

satu ja buat aku puas.bebai.bebai aku senang.hempuk benda.tapi tengok bapak aku tak baik.tak berani buat.nanti aku pulak kena hempuk.hmmmm.diorang cuma baik ngan aku sometimes ja.lebih nya slalu wat aku misery.*omaigod.air mata aku meleleh.(dalam hati ada taman bunga weh)

buat masa sekarang.aku benci semua orang ! tak kira la baby ka orang tua ka hang ka ! sumua lah.hati aku masih sakit.luah sini pown.apa yang aku pendam selama nih tak terluah.i need someone.i need shoulder to cry on. T.T   and i dont want go to school tomorrow.i hate school.i hate teacher.i hate text book.i hate book.i hate everything bout school.but i dont hate my friends.just some of them.

i wanna be free.i wanna do what i want.nobody can stop me.hurrmm.T.T  arghhh hate my life ! my parent always nagging at me !! i want htc. ^_^


IGNORE THIS

No comments: