Thursday, August 18, 2011

hari ini.


olaah.
first skali.hari nie hari khamis bersamaan 18/82011
dah hari nie hari skolah la kan.macam biasa.
n gua tak pegi sekolah.malas =.=

itu bukan agendanya.acecec :)
haha.sooo.petang tadi aku pegi SUNWAY !
okeh.n n n n n n AHAHA.NADIA OIIII
aku dah beli dah baju tuhhh.nasib ada 20% less

so maybe esok aku pegi beli semua baju raya.
aku tamau baju pun.aku just nak kasut.TU JA .
baju takpayah.dah banyak.T.T
tapi tatau nak beli kasut apa.hurrrrmmm

okeh.biaqlah.tu still bukan agendanya.haha
the things is.aku nak cakap 
hari ni berbuka
SUP MAKRONI !!
walaweyyy.sekian lamanya tak makannnnnn
bila kak aku balik ja baru mak aku nak masak sedap2
Y..Y sadis gila

yaa.btw.aku banyak tengok kat status org
sembang pasai baju raya.okey tu tapa.
tapi bajet nak mampus sibuk habaq blanja sampai ribu2
hello!! tak payah lah weeh..haha

dari korang belanja ribu ribu beli baju raya
apa kata bulan puasa nih bersedekah.kan sunat tuh
lagi pun tak semua orang islam leh sambut raya yang meriah2.
ada juga yg tak berkemampuan.ingt la orang lain sama kan.




komsalam.n slamat berbuka :))))

heee XD

No comments: