Thursday, August 18, 2011

imma big fat gurl now sobb sobbb Y.Y

assalamualaikum

indahnya dunia nie tatkala hujan merenyai renyai kesejukan menusuk kalbu (dramatik gila =.=)  kan best kalau ada orang yg tolong urutkan badan aku nih yang bak rimau kena hempap treler.adoiyai.anda tak merasakan kesakitan/kelenguhaaaan/ke..keeee  apa pa ja laaa kan.sakit sensangat leher aku nih.tesalah bantal kot.

keseksaan melanda diri ku yang kurang bermaya kerana berpuasa dari 6 pagi hingga 7.30 malam.ibu dera tak kasi makan.wuuuuwwuuuuu.aku tak boleh pusing kepala.adoi.periiiitnya hanya aku yg dpt rasakan.mang la.dah au yg sakit.puih.urut jap leher aku nih.aku nak pusing kepala biaq dia bunyi kreeekk kreeek tuh but aku tak  brani. Y.Y        

papa pun perut dah kenyang baham semangkuk laksa ,semangkuk makorni sup.eh dua.sepinggan nasi berlauk ikan masak 3 rasa.mampu menaikan berat aku kepada 36 kepada 40.tak caya.maih timbang aku.baru satu hari 5KG !tak padan dengan dah gemuk bak si buntal gajal.sumbat  lagi cokelat feveret MARS ! ahmehgad.nak lagi.wuuuuuuuuuuu.tapa.biar lah gemuk.kering sangt susah.sikit2 jatuh.mcam agar agar lembik.


No comments: