Friday, August 12, 2011

pertandingan mencipta video merdeka !





aku tertarik nak masuk competition nie sebab hadiah dia best2.
ipad2,iphone 4 ,RM5000,RM3000,RM2000 banyak gi lah
hehe.

and aku da amik borang.just kena tunggu trial habis baru kami boleh
start buat video.
tema dia "kemerdekaan dan ict"
the thing is.aku tak paham =.= n tada idea.okeh tu tapa .lain boleh pikir

the main problem is.adoi.sesak nak bitau.
=.=  camera saya.lushak  laaa Y~Y
shhhhhh.aku takut nak bitau parent.T.T
sure punya kena marah.

dia camnie tau.masa blik skolah tuh.
aku exited tersangat amat.theeeen.dengan gedik gediknya 
amik camera.and switch ke video.nthen rakam la kan.
tetiba.dia stop n hang.bila aku off camera.still hang.
geram punya pasal tarik bateri kluar.

pastu dia jadi macam2 kaler.cuak doh.
lepas tuh.on balik.ok balik dah.pastu pegi switch lagi kat video.
hang n hitam terus.pastu try swith manual.try snap.okey boleh.
but then nak tengok balik gamba dia hang.Y~Y
skang dia da "menular" ke lens.bila zoom dia just blurr ja.
waaaa.takut sngt nih Y~Y

for those yang tahu kenapa jadi camtu
tlg la explain kena wat apa.nak hantaq kedai satgi
kantoi la kan Y~Y 
tolong la k.plesss plessssssss.
aku guna canon eos 550d.

okey bye.nak melayan hati yg laraaaa nih ! haha. :)

No comments: