Friday, August 05, 2011

TRIAL



yeaay,hajat aku nak wat iced blended "keterjadian" :D
haha.telah ku melingkupkan blender ibuku untuk mencapai cita-cita
wakaka.

aku buat 5 CAWAN okey.mula try buat satu tuk aku sorang ja.
then yang lain pown nak.haha.perisa milo dua.nescaffe 1.and chocolate 1.
aku punya mestilah chocolate.tapi pait ! telebih aih.milo sedap ar.haha
tapi tak sedap ngat.yela ,aku bukanya keja kat cool blog.hadoi

so.abaikan yg atas.nie nak cakap pasal trial.hamagaddd
3 hari ja lagi.selasa nie mula la pengembaraan ke arah pembelajaran
2 minggu nih depan buku ja aku.sampai otak aku hang.Y.Y

but but but.kesependudukan aku dalam kelas amat terbaik n superb ! makasih cikgu !
aku punya mintak kat cikgu tepi tingkap.LAST LAST tak dapat jugak Y.Y
sebab kena ikut urutan nama.but but but.aku kena duduk blakang sekali n bawak kipas
hat tuuuu la syiokk.haha.azimat siap kat."satgi hang lena la tuh duk bawah kipas"
tau tau ja dia.wakaka.

so.for those yang amik trial next week.wish u good luck.
study smart not study hard okey :)

bye bye XD

No comments: