Friday, August 19, 2011

worst day

assalamualaikum,

hari nie banyak benda pelik jadi.bukan benda pelik2.but aku yang pelik kan setelah kejadian semalam.ekheem.
haha.ntah.contoh macam pagi tadi.lepas mandi mesti lah pakai kain then baju dulu.ini tak.aku mulakan dengan stoking.(biasalah otak dah hang) haha.then.dah siap nak pegi skolah mestilah pakai kasut skolah.aku tak.pi serelum kasut crocs.ADOI.=.=  banyak gi.sampai lupa


hish.dah sampai skolah kena serang ngan DIBA.alhamdullilah.semua dah baik2 balik.tinggai diba n dilla ja belum :) sooo.hari nie mestilah dapat result kan.tapi semua macam haram.pasai la.TRIAL ja pun.time BM lak tadi.ngantuk sangat.so landing la sat.tengok cikgu tak perasan pown.tapa la.lena la sat.lena punya lena

FATHIRAH NADIAAAA !!!!!

mak aih.rimau hilang anak pa.tekezut i.haha.dah la tejaga.takdan nak bangun tahantuk pala pulak Y~Y
sudah jatuh ditimpa tangga.soobbb sobb.mang nak fight ngan aku.ish.pasal exam harini ramai yang nangis.aku tak.sebab aku tak kesah Y~Y  .satu A ja..cilaka.haahah


then balik hantaq minah tuh pegi airport.balik pegi JUSCO.apa lagi.SHOPPING la.mula sampai orange sorbet.hadess tak ingt dunia.bajet 450.tapi pakat main amik ja.tapi sekbeklah tak pi tmpt len.leh seb bajet beli kasut.haha.lepas beli kasut.habis sumua duit Y~Y  nak beli stoking pun dah tak mampu

fine.lepas tu nak cita apa? =.= okeh cita masa sekarang.sekarang aku tengan tulis "TULIS" tu ja.n aku tengah menaip.dalam blog.dengaq lagu.WAITING FOR THE END,*sambil melambai2 tangan ke udara.haha.chat ngan Darrien.lagi apa gi.ok  bye.muah.eeeeeeewwwwww.XD


No comments: