Wednesday, December 14, 2011

owner yg gila

ASSALAMUALAIKUM SEMUA !!
 
hey hey...well.another random post.haha.soo.toninght..er.this morning (4.10) ah lupa apa nak cakap.abaikan. malam nih sunyi gila.selalunya aku on time cam ni.belungguk org IM aku.haha.padan muka aku kot.sebab aku tak layan sangat.nadia pown off9. disebabkan aku tak tido satu hari. aku tido pkol 6 ptg tadi sampai kol 2pagi.
magrib kemana isyak pown kemana.hahah.aku bangun2 teros pegi dapur.n then bapak aku cakap." cari makan ah tuh.makan tadak.dah habis"   hati aku mcm ohhhhhhhhhhh noooooo. T_T dafuk.tadak makan.dah la satu harituh aku cuma makan 2 keping roti time pagi.pastu tak makan dah.

sekbaik bihun pama jadi penyelamat.mau takmau kena masak gak ah.-.-   erghh pedas.beringus makan.haha
eee.geli.okey stop cita bangang kau nih.haha

haha.tadi an an an.aku mimpi bdak hott tuh lagi.eeee.syokkkknyaaaaa.tpi takleh cita la apadia.malu la cheq.*tutupmuka* hahaha.well aku stalk fb dia hari hari.tngok gamba dia banyk kali haha.mula dah aku nih.cerita mcm old post dulu.mangkuk sendat.

erghh.boring.nothing to say.post aku sumua bodo2.haha.jgn cakap macm tuan nih.sumpah satgi nayaa.

eh ja.aku suka ayat nih haha "aku rembok hang satgi jangan tanya pesepa" haha.tatau kenapa.:P

ah sial.tngok ah gamba time kat kl.:P tadak edit.natural pace.haha



ergh.ignore this one.


my messy hair.with areeq :)



ini budak aaa..manyiak suka samaa sayaaa.haha.tatau knapa.haha

 
time main talking tom.haha.aku suka aku suka :)

No comments: