Thursday, January 19, 2012

life is not over yet

404838_329663510397967_233842959980023_1102656_1654200443_n_large


 one by one ...membe aku angkat kaki dri tun hussein onn.hari nie.sorang lagi membe aku yg aku kenal dri form 1 and duduk sebelah sebelah masa form 2 and slalu gaduh masa form 3.nama dia atikah.dia nak pegi skolah HSBM.sedih tu ada la.tapi skit ja sebab aku x rapat ngan dia.x sesedih masa bestfriend aku pindah sampai mengalir air emas aku (ayaq mata) T-T 

well.memang dah tersurat setiap pertemuan pasti ada perpisahan.tadak perpisahan yang seronok.semuanya sedih sedih.benda aku paling takut adalah perpisahan.mcm aku takut nak pisah ngan bestfriend aku.tapi x setakut berpisah dengan boifren sebab perikatan persahabatan lagi aku sayang dri perikatan percintaan
haha.hamboih aku.boleh jadi sasterawan dah :D

skang nieh plak.surat tawaran/permohonan ke sbp dah kluaq.aku tengah tunggu surat nie.aku mintak skolah sultan muhammad jiwa.tapi aku tatau nak pegi ke dak.maybe aku pegi.MAYBE ja.tapi tulah.aku x reti buat kawan.aku x leh hidup dengan kawan.sebab most of the time aku dengan membe aku.x kira la kat mana.kat skolah ka.luaq skolah ka.dalam facebook ka.we keep on interacting with each other right.

well.dah takdir.Allah dah tentukan. :D

No comments: