Saturday, January 21, 2012

universal studio singapore



disebabkan hari nie hari last aku on9.
sebab tadi makcik aku call cakap
"talian mobile anda akan ditunda bermula elok
talian akan disambung kembali setelah anda membuat pembayaran
jika anda telah membuat pembayaran sila dail 100 bla bla bla"
lebih kurang camtu la

haha.bermakna hari nie last aku on9 ^-^ sampai la pak aku pegi bayaq balik
well well well
aku malas nak wat post nih.tapi buat je lah
memandangkan hari nie hari last on9
so.aku just nak upload gamba time kat singapore ja.
aku belum post pasal tu an :D

and ada some gamba aku pegi uss.
nie second time aku pi gempak skit.
sebab msa first time aku pegi.teramat amat la baru bukak.
aku pegi masa 2010.and x banyk mainan ada
yang aku masok just mummy ride and 4D ja
yang len mainan budak2.
so,kami bnyk main kat sentosa.then boring
aku ikut kezen aku pi escape theme park.
mcm pesta je la.
tapi kali nie best.semua bukak,
and yang terbaru.transformer ride.baru sangat bukak.
gila gempak habis <3 <3


ini soto ayam ! perghhhh.sedap gila bhai.soto singapore.satu hari tu ja aku makan natang nih
dengan sambal dia yang kaw kaw.T_T nak lagi


okey nie sup tulang kambing.dia tadak isi tau.just lemak lemak yg lekat kat tulang
actually nie first time aku makan.aku ngan mak aku x reti makan.muhaha
then mak aku x lalu sebab dia lemak an.aku makan ah skit skit
pergh sedap la plaaaak..muah.mabelesss ah.
tapi aku x makan semua.takut gemuk plak



ini nama dia kitty.kucing sapa tatau la an.dia betina n dah dikasikan.2 faktor nak tau camna dia dikasikan.yg petama nih.aku mang dah tau.size dia extravanganza nih..dia nampak besaq.so aku buat anggapan dia dah dikasikan.tapi kalau hampa perati tlinga dia selebah mcm pendek kan.aunty aku bagitau.tu tanda kucing dah kena kasi.dokter akan kerat tlinga dia sebagai tanda.so anggakan aku tadi betul :D
agak kejam sebab kerat tlinga kucing an



okey nih battlestar galatica.sapa yg pegi sebelum aku,konfem takdan nanaik sebab dia baru bukak
x la baru sangat.lama la jugak.okey.aku tengok natang nih mang ohsem sangat
aku pegi uss ngan kezen aku ja.so.dia da penah naik.dia cakap dia takut nak naik dah
tapi sebab nak teman aku naik dia relakan dia.muahhaa.kesian dia
firstly aku buat fearless tau dak.buat muka x takut.then time dah nak giliran kami
haish.cuak gila.peluhh sejuk teros.muhaha.dah naik baru tau langit tinggi rendah
wkakaka.terbaikk ah.dah la duduk satu satu.mai tang dia upside pergh.rasa cam nak tekeleuar
dia ada duka kan.yang biru untuk cylon.dia ada upside down.
yang merah tuk human.lagi laju dri cylon tapi xdak upside down.dia kona tajam ja.haha
n tali pinggan dia cuma kat pinggang ja.tadak silang kat bau =..=
try la naik nanti :D





aku tau aku memang nampak poyo gila habis
=..= nak buat mcm nak 
kalau ngan org yg aku segan camni hah
kalau ngan membe muka babi pun aku boleh buat XD






time mula mula dia nak turun tuh ah takut
cylon ngan human launch sama sama.sebab tuh ah nama dia battlestar
mcm tengah fight la antara human ngan cylon.haha.cylon tuh alien
XD


inih time kat jurassic park
maigod.aku mang poyo dri awal sampai habis kat uss
muahahahaha.chill.aku still nampak comey XD







yang nih lunch kitorang.dalam far far away.tapi aku x tau di kedai apa
aku lpa sangat.tapi yang aku tau sebelah kedai nih ada kedai coklat bedepan dengan castle far far away



ni roti yang dalam balutan mcm coklat tuh.ya Allah.sedap gila baq hang
pergh.roti dia gebu gila.nak kat roti capati pun bukan sebab sedap gila
inti dia danging pepper bell yang kaler kaler.salad.pickles(nih yang x sedap) buerkk
dengan cabai.ngan sos apa tah,pergh.sedap gila






eeee.kita suka la gamba nih
puss in boot. comey sangaaaaaaaat.suka sukaaaaaa.geram tau tak
mcm nak kiss kiss ja.tapi x mau ah
kot2 la dalam kostume tuh bangla mana ka.heh.mintak simpang ah
tapi suka sangaaaaat



ini kezen dia.english pergghhhhhhhh
terbaikk ah.cakap mcm mat salleh
dia slalu speaking ngan aku
kadang dia cakap cepat sangat aku x dapat tangkap aku gelak ja
dia tanya pa aku gelak ja.hahhahahaha
tapi yang mana aku dpt tangkat dia tnya mcm soklan2 pendek tuh boleh ah
aku jawab dalam bi balik
tapi kalau panjang sngt.ROJAK ja.muahahha
kalau aku cakap penang mang haram la depa nak paham
mau tak mau.aku cakap kl leeww
tu ah balik main sini terikut =..=





okey.nie la yang aku crita transformer ride.actually dia 4D tau.boleh bayangkan dak cam
naik roller coaster tapi rasa mcm real.haha.coaster dia bukan panjang2.dia mcm bentuk jek.
actually dia mcm kami naik or masok dalam badan autobot la.yang kaler biru tuh
bila dia betukaq jadi kereta.dia bawak laju.screen tuh tunjuk gambaq jalan.mcm wayang
so dengan angin kuat pa semua.terasa mcm dalam kereta yang laju tahap maximum.kalau megatron kacau autobot.or goyang goyangkan autobot tuh.kami pun tegoyang goyang la sekali.hahahhaa.
time yg megatron punya anak buah kena bunuh.puh.terpercik ayaq.kira mcm minyak dia la
hahhaa.syooook kot.bila kena tembak.kami bleh rasa bahang peluru tuh.panas.mcm naik mummy ride
nthen bila autobot jatuh dri bangungan jet yang kami naik tuh jadi upside down.so rasa mcm jatuh betul betul tau ark.hahaha.tapi kalau naik tuh.kami kena pakai spek yg khas.mcm tengok 4D la.real habis.haha.
kalau x caya search utube





battlestar galatica



okey ni pi mabuk =..=
time dah pkol 6 kami nak balik dah.
jumpa patung nih.bukan patung la.
dia pakai kostume.
actually banyak gi gambaq.aku upload nantilah.
hahaaha.berejam tau dak nak upload :D
to be continue :D

No comments: