Wednesday, February 08, 2012

hak sebagai seorang manusia

Tumblr_lyr85k9jlz1r0v1xlo1_500_large


HAK SEBAGAI SEORANG MANUSIA :

salah satu hak sebagai manusia ialah hak memberi pendapat
hahaha,actually aku agak bara bila aku bagi pendapat,aku kena tentang habis habisan
sadis gila -..- depa ja betol.aku pun nak betol.ceit


okey.sekarang aku nak bagi pendapat pasal budak pompuan yang kena langgaq
teros boleh cakap korea n mandarin
yess.memang tak mustahil kalau perkara2 pelik jadi.but fikir dulu beb
jangan men ikot ja.tibi cakap lagutu dan dan pecaya.haish
aku ada satu pegangan.selagi satu benda tu tadak bukti selagi tu aku takkan pecaya
okey dia cakap dia boleh cakap korea n mandarin.
hurm.mcm tak logik ka?
depa cakap dah Allah nak bagi jadi lagutu
hamboih.awat tak bagi dia boleh cakap arab? awat korea?
mentang mentang zaman melayan korea sekarang.ish propa sungguh
well.ada bukti ka yang pompuan tu tak menipu/?
adaaaa? mak bapak dia maybe tatau yang dia ni gila kpop 
sampai sanggup melayan korea dua puluh ampat jam
tu ah pasai dia boleh hapai n boleh translate -..-
hish.aku takkan pecaya benda ni selagi TADAK BUKTI .okey
jangan jadi katak bawah tempurung .apa orang cakap dan dan nak pecaya.okey

perkara kedua.
aku nak bangkitkan hal laamaaa
okey .for those yang ingat pasal ni maybe tau,.ini masa yang aku nangis n badmood tahap cipan
masa tuh kita dok begaduh pasal kubuq kan..
ahah.pasal korek straight or korek belah tepi
well.kita semua betol XD
korek belah tepi tuh cara selatan.maybe belah luaq penang kot n kl
sebab diba kata nenek dia tanam mcm tu
while nenek aku and abang aku tanam straight
aku tengok sendri.so nak mintak kepastian aku tnya pak aku
dia cakap belah penang style tanam macam tu.singapore pun mcm tu
style korek tepii di ikoi indon
depa cakap nak bagi cepat reput kot.
bagi pendapat aku tak elok korek tepi
dah korak dalam2 straight 7 kaki tetiba korek belah tepi letak mayat
nanti bila kambus.kita akan duduk belah atas mayat
paham dak maksud aku? kalau paham cuba pikir2kan.


okey di satu gi hal lmaaa.
pasal nibong tebal.
aku nak menangis betol la hampa cakap nibong tebal kat island
adoi.itu sungai nibong la sayang
nibang kat belah sini.
kakak aku dulu sekolah kat skolah agama nibong tebal.
so aku tau la kat mana
umah makcik aku pun banyak kat sanaaa.
ada paham? bukan kat pulau.kat belah sini jaaa.
tak cayaa check map okey. XD





No comments: