Friday, July 06, 2012

enter

da pukul 7 pagi.and still tatau nak buat pa.and dalam pkol 10.30 satgi da nak kluar.haish.and tengok belog aku.sangat hodoh.aku tatau nak buat pa dah.dulu terer ar buat natang ni semua.tukaq mcm2 habis.mai la.puih.punah.kosong...kosoong XD idea nak post pun dah tatau.lama sangat aku tinggal blog.haha.aku nak balik blog lama aku.blog yang dulu aku pakai hat pink klabu tu.aku suka hat tu.nampak dull and simple.tadi aku create blogskin sendri.mcm ngan babi lagi.3 kali aku ulang buat benda sama.mai mai lappy hang teroih kena mula len.mang hangin arr aku. 3 kali plak.pasai.aku guna pi la apa yang ada.hmm.

actually aku tak senang duduk 2 3 hari ni.dok pikiaq cikgu sejarah aku kata pasal nak masuk u nanti.dah ramai sangt amik dalam bidang sains.so nanti sapa sapa yg betol2 layak ja dapat masok u dlm bidang sains.minimum subject pilihan kena dpat B.haish.nak dapat C  pun huru hara dunia.T-T dah la aku payah nak paham.tidoq dalam kelas tu bukan salah aku.aku dah nak telena .nak buat camna.takkan aku nak letak mancis kat mata wat srupa mr.bean buat -.- cikgu yg ajaq boring sangt.tambah chemi dengan bm.lagi tak bleh blah.mata ni sangap ja nak pejam.setan gayut belungguk ngat.haish.






No comments: