Sunday, November 11, 2012

im still aliveee XD



OHAYOU MINNA XD
*cuz its 3.40 in da morning now.
muahahaha

since aku terbaca blog aku.and then tetiba rasa nak bebelog balik.kot.kalau rajin lah.haha
so aku tatau nak post apa.tau tau la kan.blog aku ni merepek.and memang aku cakap sengsorang.bwahahahaha.so what should i do noww? hmmm lemme think.hmmm
a haul post?
ada ka org buat? haha haul video adala
-.- 
nak buat kena amik gambar bagai.malas aku.hmmm.
actually bagos jugak kalau aku post post ni.so in future bila aku terbaca balik.
at least aku boleh ingat apa yg jadi,hehe
btw HELLO FATHIRAH IN DA FUTURE
in case kalau aku tebaca time 2020 ka 2072 ka.haha
to fathirah 
sekarang hg tengah type.pakai baju elmo warna purple
boxer spongebob kaler pink.
type dalam gelap.
mengadap komputer
harini ahad.tapi dah pkol 3.51 pagi
so da isnin.
tarikh 12/11/12
and just now hg tngh amik gambar tuk di upload kemudian XD


okeyh dah cakap tuk diri sendiri,haha
tapi nyesal gak baca balik blog nih
penuh pasal "dia"
=OO=
tapi nasib dah tadak feeling,haha XD
back to my old kerusssshhh 
muahahaha
mr ORENN XD
:P
so thats it
i'll update soon.
sayoonaraaaa

No comments: