Friday, May 10, 2013

day 4 !

kobanwa minna :)

still dalam exam mode-.- urghh ..lega gila paper chemi dah habis .senang buat satu hari terus.hari ni exam sejarah paper 2 and physics paper 1.tinggal lagi 12 paper.grrr night before chemi punya exam aku give up dah.sempat khatam brapa chapter ja.tapi alhamdullilah kluar banyak apa yg aku baca ja.paper 1 @$%# !! tak cukup masa aa,tension.bebelas gak ah tembak ,haish.paper 2 half buat half pandai pandai buat .haha.whole 2 soalan aku tinggai.-.- masok oxidation kot.cikgu cakap x masok ! shittmata nehh :( paper 3 ok la kluar experiment pasal catalyst ja.

and harini punya exam.hmmm semalam aku just baca chapter form 5 ja T-T form 4 and physics langsung x baca.telenaaaaaaaaaaaaaaaa .waaaa tapi oklah .sejarah boleh la buat.beguna jugak otak aku waktu2 camni.hahaa.aku ingat la jugak yang f4 skit skit.nasib la soalan tak susah.bahagian esei semua buat yang f5.nak selamat punya pasal.haha.next week ada agama and maths !

asdfghjkl | via Facebook





^00^

No comments: