Sunday, July 07, 2013

23 /6/2103

【 ♥ 】

minnaaaaaaaa ! moshi mosh :D
lama gila tak mengupdate.hmm busy nak hidup la katakan.hahah.and since ada twitter mmg lupa dah ah nak mengupdate -.- gomeineh blog.hehe.aku tatau aku penah cakap ka tak pasal ni.still nak cakap gak
aku update banyak banyk nih bukan ada orang baca sangat.and memang bukan tuk orang ramai baca.
just ni utuk kenangan.maybe.bila aku dah makin tua ka hapa .and hopefully blog ni tak tutup.haha
so nanti aku boleh baca balik apa yg penah jadi zaman teenager aku nih. :D
sebab aku tanak lupa.zaman paling bahagia.tak la bahagia sangat.tapi still aku nak ingat
so banyak sangat aku nak update sebab banyak sangat cerita.sampai tatau nak mula dari mana :D

yeah.oke nak cerita time ahad lepas lepas.23/6/2013
yeay kami pegi sungha jung punya concert .dekat USM ja.sebab tu la kami boleh pi.tiket pun tak mahal sangat.mampu dibeli.heheh.
apa pun memang best.sampai tatau nak describe best tu camna.excited gila gila 
tangan ni ha mengeletaq.tambah auni :D hahaha






























belum habis.




No comments: