Saturday, July 27, 2013

(ಠ_ಠ) BAD NEWS !

misfits

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU**

kuso kuso kuso kuso kuso !!!! 

U KNOW WHAT !? U KNOW WHAT ?!!!!
IM FUCKING MAD RIGHT NOW !~ U KNOW WHYYY??? U KNOW WHYY ??!!


OK NOW U KNOW WHY !!
I FUCKING HATE THIS THING.I HATE PLKN.
MY WORST NIGHTMARE EVER ! 
T-T 

WHY ME HAH ?? KENAPA DUNIA KEJAM SANGAT HAH ?
ORANG YANG TANAK PEGI TU HAH DIA BAGI.CIBAI SANGAT
ORANG NAK PI TAK DAPAT.
HERHH JANGAN NAK TAHNIAH TAHNIAH SANGAT
AKU LEKU NAYAA JAA.
EMOSI AKU TERGANGGU BETOL T-T

SENANG LA HAMPA CAKAP .BEST LA
DAPAT DUIT LA
DAPAT BANYAK KAWAN LA
AKU TAK HERAN LA SEMUA TUHH
AKU RASA 3 BULAN TU LAMAAA SANGAT
SEMINGGU TAPA AKU BOLEH GAGAH
NIH 3 FUCKING MONTHS !
AKU BOLEH HABIS BEPULUH ANIME DALAM MASA TUH
NI DAK
AKU KENA SIA SIA KAN PRECIOUS TIME AKU
BUAT SOMETHING YANG AKU TANAK BUAT !
TATAU KAA SAKA MALAS AKU TANAK KLUAQ DARI BADAN
TAU TAU JELAAAAAH.
FUCK GILA BABI PUNYA,
HERGHHHHH 


No comments: