Wednesday, July 24, 2013

crush ✿◕ ‿ ◕✿



Tumblr_mdbkl0wwlg1r5fvq9o2_500_large

mende nih dah lama ada dalam draft cuma aku tak penah postkan ja .hehe.dah sampai masanya untuk aku ceritakan.jadi kenangan :D
cerita lebih kurang mcm love at first sight la konon nya.tapi memang pun hehe.
aku ingat lagi.masih segar didalam ingatan ku.cewaaaah.tuihh .okey ni masa awal tahun ni.
time tu first day masuk sekolah.so seperti yang boleh semua bayangkan situasi merebut meja kerusi segala
bapak.and aku yang lambat dapat lah depan sekali and paling hujung.kira dekat dengan pintu masuk kelas.ya rabbi hangat nak mampos kat situ.sebab ada dinding and takkan ada angin masuk -.-
tapi tempat tu lah syurga ku.tempat tidurku.muahaha.and kat situ lah i met him .kuchinyaaaaa XD
dia jalan depan kelas aku time tuh.and aku nampak dia sparkling gilaa dicurahi matahari pagi.

haaaa sampai gituu  (▰˘◡˘▰) .aku tatau kenapa boleh tetiba suka dia lepas tu.sedangkan aku and dia dah sekolah kat situ since kami form 1 .haru tak biru,kannn  ˚ᆺ˚ว
 gituuu haa crita dia.tadak sapa tau sapa laki tuh,sebab aku seriously segan nak habaq
tak penah penah nya aku jadi lagutu.selalu kalau aku suka someone aku habaq kat membe membe
tapi yang nih sorry.big no no lah.hehe
and mesti la ada kesudahanya.
atas sebab tertentu.aku stop lah suka dia.
even still suka skit skit kan.hehe
crush ja bukan apa pun
tapi aku jumpa NUR baruuuuuuuuu lagi hensem XD
jumpa kat surau lagi tu .awwwww
alim woh orangnya.aku tngok ja muka dia.boleh nmpak cahaya woh
cahaya semula jadi,bukan matahari punya.hahah
apa pun wassalam XD 

harini bersamaan 17 ramadhan XD

No comments: