Saturday, August 24, 2013

MY FIRST TIME (pt 1)

well hello there.another post for today.now 06:22 am -.- and im still studying (not really) haha ok ini cerita semalam punya.aku pun nak buat MY FIRST TIME haha so in future aku akan buat lagi.hehe so semalam aku pegi ceramah memandu for 7 fucking hours.and its my first time . -,- sudahleww aku tak tido semalaman.gila tak mengantuk.dengan sejuk gila bapak T..T and the worst is ramai gila orang. aku bukan boleh ramai ramai orang.aku mcm phobia tempat yang ramai orang and tada geng.and dalam kelas tu bukan semua orang sebaya.ada yang dah kahwin la dah U dah keja la.and paling muda pun umo 16 .yela nak amik lesen moto.ah lupa nak cerita.mula aku ingt kalau nak pegi sana kena pegi sendiri.rupanya orang mai amik mcm orang yang kat sana la.so kawan bapak aku keja sana.and nama aku under dia.pagi pkol 8 tuh dia datang mai amik.aku tak sempat siap T..T sempat pakai baju and iron rambut depan ja.rambut belakang rebang serabut mcm hapa lagi.dengan muka pun tak sempat pakai lotion apa.kering nthen mengelupas T.T dia datang naik kancil.dalam tu ada 4 orang temasuk org yang bawak keta la.depan sorang laki.blakang 2 orang pompuan badan agak besar.so aku mcm terimpit kat pintu tu.awkward gilaa sangat.haha nthen dah sampai sana .ah btw aku blajar kat pusat latihan memandu melati kot tak silap nama dia.haha.ah kat mana dah tadi aku crita.haaaa masa kat dalam kelas ceramah dia.depan aku nih ada sorang pompuan nih.agak beso la.dia nih dah kahwin .tapi aku tatau.muka mcm muda lagi.haha aku panggil dia nak suruh pass ketas ujian buta warna aku.dia pusing pusing tudia mukaaaa -.- bekerut mcm hapa lagi.srupa mcm aku sepak pungkuk dia ja.haha tapa janji dia dah hantar ketas aku. nthen rehat.setengah jam ja.lagi laaaa aku nih dah la pemalu kuasa sejuta.pi kantin gila ramai.perut dok lapaq.so tapalah aku decided nak makan rehat kedua satgi.sampai rehat kedua.aku dah malas nak kluar.aku dok ja dalam tu .tido.tapi tak leh sebab meja dia kecikkk.mcm mcm position aku try tapi tak selesa :( then second cikgu plak masuk.dia mamak kot.mulut boleh tahan.dia panggil orang mat/minah rempit sesuka hati.nasib ah aku tak amik lesen moto.so tak terasaa.haha.tapi ada la 3 pompuan ni gedik gilaaa.amik lesen moto.aku rasa depa nih mmg minah rempit.hahah gila boring punya klas nak cerita pun boring.haiyaa -.-  dah malas nak cerita.pkol 4 tu balik then sampai rumah terus tidoq sampai pkol 11 malam baru bangun hahaha.dari pkol 11 malam la aku tak tidoq sampai la. yang tu ja.so next class aku nextweek.computer test.dah la next week pun trial -..- oke ja neh

No comments: