Tuesday, August 27, 2013

TRIAL EXAM SPM 2013


konichiwaaa :D genki daayo ? hehe 

well esok trial exam bermulaaa.paper bm.tadak apa yang nak stress sangat.
yang nak stress next week and next two week.sebab semua killer subject punya paper.hehe
as you can see semaknya katil aku sekarang.haha malas gila nak kemas. yess aku study semua dalam satu masa .sebab kalau aku rasa boring satu subjek tu aku tukar subjek len.satu subjek betahan at least one hour n then aku akan tukar.haha mestilah kena ada variaty kan.kalau tak boring ja hiduppp ngee XD 
 yang aku risau dalam exam bm dalam paper 2.tak silap aku lah paper 2 kan yang ada soalan tatabahasa tu o.o wa'ever la kan.aku tak suka part yang kena cari kesalahan bla bla bla dengan peribahasa tuh.saometimes peribahasa yang dia bagi aku tak penah tau pun wujuuuuud .damn .*sebabtulahkenabacabanyak*
hmm lapaq.bye yeah aku tengah diet.tak makan malam.heeeee XD bye





No comments: