Sunday, September 15, 2013

Meido cafe for canteen's day !


konbanwa minna :)

aku happy sangat sebab finally impian aku.impiyaaan kuuu
TERCAPAI ! haha

aku memang dah lama nak buat maid cafe tuk hari kantin sekolah
and apa yg kami request telah pun diapproved oleh cikgu .muehehe
sapa tak syok woih

and diapproved juga tuk memakai kimono.
apa yang aku dok risau la.takut tak sempat nak siap 11 kimono
dalam masa 2 minggu.my mom pegi kl plak
banyak hari plak tuh

pola baju apa tak buat lagi.mintak ukuran size pun semua mcm -..-
tu tapala.2 3 orang ja lagi tak bagi.tu nasib ah.aku buat ikut size aku
tak muat kira nasib ye 

nthen concept maid cafe nih.ala ala classic and cute
aku sendri tak boleh nak bayangkan mcm mana lagi.
tapi apa yang aku nak menjadi boleh la aku bayangkan
mcm wall dia putih plus baby pink dengan purple
alan meja and kerusi warna mint and cream <--- classic="" p="">
and atas meja tu ada mcm botol mcm botol kaca cocacoala tu
dalam tuh ada ros hidup

lepas tu kat sepanjang dinding tuh ada hiasa.
bilik warna suraam.mcm classic cafe gitu tapi ada cute dia.
itulah tak boleh bayang lebih lebih sebab tak boleh nak nampak rupa lagi
kena set up semua baru boleh mcm aaahh susahnya nak terang T-T

okey untuk pakaian.girls pakai kimono dengan tudung of coz
kain aku beli ada polkadot and bebunga.



ini 3 pattern.ingat nak buat semua sama.tapi tuk puaskan hati semua
ada yang tanak polkadot.ada yang tanak bunga.aku plak nak yang kaler biru
so beli 3 pattern.ah pilih lah hampa XD my one of coz yang blue and orange tuh
perfect combination.ngeee XD

and for the boys
depa hanya akan pakai kemeja putih.
2 of them akan pakai bow
and lagi 2 akan pakai tie yang kami beli XD suprise suprise.hehehe

so sekarang nih aku still dok serabut mcm mana nak arrange semua
ye la kan aku incharge.aku teruk jadi ketua T-T
yang dah siap cuma beli kain ja
and pinggan.yang lain esok baru nak pegi beli
dengan lagi 2 minggu.aku serabut gilaa
nih semua salah cikgu jugak lew
kami tanya punya lama.baru jumaat lepas baru kami dapat jawapan
and baru kami boleh mula buat semua.

memang sepanjang 2 minggu nih aku tak boleh rehat leww.
demi MAID CAFE .ahhaha
banyak juga la aku melabur tuk nih
boleh kata half duit raya aku ang allowance aku simpan tuk maid cafe nih
nasib lah mak aku ada sponsor skit
tapi tak kesah.demi MAID CAFE.muahaha
tapi duit boleh cari lagi kan.insyAllah
walaupun nanti buat nih tak balik model
sokay.atleast kami boleh enjoy our last year dekat sekolah nih
happy together gether kannn.heheh

hopefully apa yang kami rancangkan menjadi :) amin 



No comments: