Monday, September 30, 2013

preparation for maid cafe


finally dapat gak update belog kusam nih :'D happy

banyak sangat menda nak menyestorykan disini.
okeh nak mulah dari hari jumaat.day before canteen day
aku tak gi sekolah sebab nak gi klinik.ibu jari aku bengkak sebab tekapit pintu keta
*jari aku dah baik.yeay for that XD*

soo ingat nak pegi balik sekolah lepas pegi klinik
then tetiba diorang call cakap cikgu tak bagi hias kelas 1E which is tapak untuk maid cafe
cikgu suruh buat petang.sedangkan haritu dia cakap kami boleh buat pagi jumaat
tetiba putaq keling hindu belit cakap tak boleh
okey biar lah.dapat buat petang pun tapalahkan

so dalam 12 lebih lepas sekolah habis.aku gi ar sekolah
tengok semua kat depan 1E dengan semua meja budak cina bawak kluaq.
pastu depa crita apa jadi
gila aku takleh control.hangin satu badan.memang menyirap gilaa
dari satu satu masaaaaaaalah
tatau la sapa pedengki
ada cikgu pegi offer meja kat DALAM KELAS 1E YANG KAMI NAK GUNA UNTUK
ORANG LAIN
bapak sapa tak panas.2 minggu kami merayu mcm hanjing kat cikgu sebab nak kelas tu
lepas tu mmg dah tak hadap ah nak kelas tu
dengan suis apa tada
then ntah apa jadi .kami merempat kat depan foyer pejabat
then solat zohor.mintak doa supaya dapat tempat yg lebih baik

lepas tu ingat nak amik kelas 4SC1 tapi depa ckap kelas tu dah ada orang guna
time tuh mmg kelam kabut gila
dengan semua orang tak puas hati plus sakit hati
aku punya sakit hati toksah kat.mmg tahap maximum sampai tatau nak buat pa.ayaq mata ja meleleh
mintak simpati.doa dapat tempat
bukan hapa kami dah habis 5 ratus lebih kot untuk tu
tapi nasib lah budak laki yang nak buat gate of darkness tuh tolong carik tempat
tapi last last kami gak setel sendri
dengan bantuan abg zul and cikgu fadzil kami dapat 5K2
ALHAMDULLILAAAAAAH 
kelas tu lagi bagus dari 1E
tu lah ada hikmah kenapa dari dulu kami tak boleh ngam ngan 1 E
tuhan nak bagi tempat lebih bagus.haha
apa lagi mengemas hias semua cepat cepat.tapi kami tak hias la sampai cantik
hias apa temampu.sampai pukul 6 lebih
setelah dilambung ombak duri belukar kejadah semua
at last semua happy :D ngeeeee

and mmg tak sabar gila nak tunggu besok tuh.







tadaaa.mmg nampak tak elok lagi sebab belum habis hias
hehehe
nih ja mampu aku amik sebelom bateri aku nazak.haha
 so then pkol 6 cikgu suruh balik dah
mmg nak kena balik pun sebab nuh kek tak buat lagi

balik tuh.baru teringat mcm mcm tak beli lagi tuk barang kek
tatau nak cakap apa.nasib baik nadd tak datang gi,hapa hagi kerah dia pi beli laa
hahha.apa nih buat .whipping cream la apa jadah semua tadak
nasib lah malam tu nabilah yan fatimah n nadd datang tolong buat semua
kalau tak mmg aku lemas la buat kek tuh
hahaha
paling renyah nak buat pavlova sebab dia manja skit
yg macaroons tak jadi buat sbb dia takmau nak jadi.tatau silap tang manaa
semua dah ikut resepi
nthen buat 2 kek .tapi nanti disatukan jadi satu kek
mmg malam tuh lepas semua balik tinggal aku ngan nad ja buat kek
then nadd kroh kroh dah .tnggal aku sorang dok buat sampai hesok pagi nuh
baju pun siap pagi tuh
fuhh ngantuk gilaa beb




pavlova.even hodoh tapi sedap XDD

daaaaa 


No comments: