Thursday, September 05, 2013

second week of exam

Untitled

konbanwa ^_^

yeaaay exam dah habis legaaaaaa XD haha
tadalah ,ada lagi 4 paper lagi.yokata :'D
yang leganya semua science subject dah habis
cuma tinggal physics paper 1 ja.alaah kacang.aku kan genius.haha
sepanjang minggu nih rasa mcm ada batu ja kat kepala.
habis habis ja paper 3 physics.kepala rasa lapaang gila
minggu paling gila.
semua melibatkan pembacaan bekali ganda
sejarah
bio
chemi
physics
like hell
bayangkan T0T
dengan tak cukup tidoq.haha
hari hari balik skolah mata kau merah macam baru lepas nangis
padahal mengantuk tak tekata.:(
stressss
tapi yeay dah habis semua tuh
tapi minggu ni punya exam belum habis.esok ada lagi
tapi agama.alah boleh boleh la.baca tak teruk sangat
takyah ingat sangat.ayat boleh reka kan.hehe
so next week punya exam physics paper 1
tassawur islam and addmaths.nthen yahoooo.
boleh pi mengedik sat.hahaha
actually ada benda yang aku nak buat lepas habis exam trial nih
aku nak update blog.kira mcm mini bucketlist la.hahaa
nak release tension.mohahaha.

hmm pasal subject science punya exam aku rasa tak boleh pegi jauh :(
chemi aku memang dah jahanam.banyak aku tatau T-T
bio ok lah
tapi experiment haaa.
aku genius sangat.takyah buat
hahaha.aku tak buat pun experimet bio ngan chemi.susah :(
and aku tak ingaaaat
and experiment physics.hmmm lagi lah.sendiri punya experiment.aku reka
AKU KAN GENIUS.ahhaha
biasalakan.tu je lah.aku rasa chemi aku fail .
aku bedoa tak fail
tapi kalau fail gak.apakan daya.takdir. T_T
hahahaha salahkan takdir yewww.sendiri pemalas tanak studyy -..-

No comments: