Sunday, October 13, 2013

LESEN HILANGGGGGGGGG

konbanwaaa minna sannn :p
yeay setelah sekian lamanya.semalam first time aku dapat test bawak ketaa.huu.even agak kelam kabut.sebab nak break nak tukaq gear semua renyah.hish.n cikgu lat sebelah tuh hingaq.nak bawak pun tak aman.hahah tapi tulah.aku pegi pkol 9 pagi.tapi aku duduk mcm tonggol kat sana.pkol 11 baru turn aku.pkul 11:30 balik .bayangkan kejap ja aku bawak.hish.dah la aku tunggu dari bulan 7.bulan 10 baru boleh bawak.taik.so semalam aku bawak lesen aku.aku tak bawak beg duit.bawak lesen bogel bogel mcm tu ja.aku suka letak bnda kat poket belakang.sbb snang nak amik.balik tu.aku ingat lagi aku bawak kluaq lesen tu letak kat piano or meja tv.yg tu aku tak ingat lepas tu teros aku pegi klas piano pkul 12.balik tuh .time salin bju sbb nak pegi kenduri.time tuh mmg lesen aku dah tadak dalam sluaq.balik kenduri tu.aku cari lesen nak simpan.sudahhh tak jumpaaaaa.merata cari.tak jumpa.harini.mak aku siap kemas ruang tamu cari tak jumpa.dalam bilik pun tak jumpaaaa.hilanggg terusss T..T aku takut bak bagitau kat pak cik tu.lesen L aku hilangg.hari aku ada lagi class dgn dia.tapi harini tak bawak lesen.tapi nasib ah tak guna sbb tak silap aku lesen tu guna time test on the road ja. waaaaaaaa.

tinggal kenangan je :(

No comments: