Sunday, November 10, 2013

exam mood

entahlah apa mood aku study kat meja makan o.o .harini hari ketiga cuti .cuti antara minggu pertama exam dgb minggu kedua.next week cuma exam sejarah.tapi nih lah time nak sesut habis subject chemi bio physics.sbb nanti dah tak sempat.dah 3 hari cuti.tapi aku bijak sangat.tak guna masa dengn betol.harini ja aku rasa aku study bebetol.hari lain aku buang masa dgn makan n main.sedih hidup.dah 3 harini jugak aku tak study sejarah.aku ingat study isnin n selasa ja sempat.nampaknya tak mcm aku sangkakan.well salah aku jugak.setahun lebih aku ada tuk ulang kaji.paham betul betul.tapi aku main main.now i've to pay for that.hmmm seminggu sebelum SPM .exam yg menentukan masa depan aku.baru aku start mentelaah buku buku yg ada.buku bak gunung everest .yg aku buat.telaah. setinggi binjul jerawat.hmmm tak guna sedih la.apa yg mampu aku uasahakan.DEMI MASA DEPAN DAN PS4 .MUAHAHAHAHAHHAHA

No comments: