Friday, November 08, 2013

SPM : day 2

(1) fondo de pantalla animado

aku tengah frust.
kalau result aku ada ja 1B .habis..no PS4
paper BI semalam
apa yang tempat tusyen aku spot kluar
FORMAL LETTER
aku baca .aku buat latihan.aku hafal format
aku tak tido satu hari
tapi aku silap besaq
pi tak tidoq
pulun baca semua yg ada malam tu
pagi tu otak aku cramped
banyak sangat nak tulis sampai idea hilang
aku panic
sebab aku habis setengah jam pikir camna nak buat alamat
masa 1 jam 45 minit
tak cukup
section B
alone
tajuk yang aku buat
aku buat pasal naruto n sasuke
life depa yang "alone" tuh
sebab panic sangat.cerita aku kelam kabut tak ikut susunan.
ntah nak buat apa dah
curah ja apa yang telintas
kusyuk sangat cerita pasal life naruto
sampai lupa nak ketengah kan part alone tu
aku takut keluar tajuk je nih
hmmmm
paper 2 boleh lah
bahagian novel
decision of a character
great escape
boleh la jawab
3 page aku bagi
hmm
aku still takut
next week sejarah
hopefully aku boleh dapat A
bye




No comments: