Thursday, November 21, 2013

SPM : day 8 ADDMATHS PALING SUSAH DALAM SEJARAH OTAK AKU

Exam :(

minna san konnichiwaa :)
kejap ja dah 2 minggu exam :)
tinggal lagi seminggu :)
happy sangat + tak sangat 
sebab tinggal lagi 3 paper yang mengancam jiwa raga
physics chemi and bio
direct 3 hari terus tada cuti cuti :(

semalam exam addmaths T-T
Ya Allah hanya Allah ja tahu betapa susahnya soalan dia
tecirit aku jawab soalan cam hantu tuh
serious cakap.mmg soalan HOTS dia gila babi punya susah
mmg tadak yang sama mcm dalam buku past year
mmg tadak sama mcm exam exam lepas
tak penah aku buat soalan addmath sesusah ni
hmmmm
banyak gila aku tinggal.
1.sebab tak cukup masa
2.pening kepala tak reti buat
paper 1 nak harom susah gila babi
paper 2 senang skit.TAPI STILL SUSAH T_T
aku mcm tadak harapan jaa nak lulus.aku sedih sangaaat nihh
kalau lah aku fail addmath
tak ka buat rosak result aku nanti
cacat ja tetiba addmath fail
aku tak paham kenapa depa buat kat kami cemni
kenapa tahun ni jugak :(
kalau lah tahun ni depa masukkan 20% hots question
nasib ah batch2 akan datang
lagi betambah % lagi susah
tapi kalau sbb kan susah sangat
nthen depa mansuhkan hots question next year mmg boleh baraa
tak acik la kalau kami punya batch ja kena
hhmm
serious aku nak nangis buat T-T
bagi orang lain maybe senang
bagi aku yang lemah mengira nih
jahanam masuk longkang
SEDIH SANGATTTT !!
huaaaaa
harapan aku nak straight A musnah
tadak skit pun peluang nak dapat A
apapun aku dah try sehabis baik aku
tawakal je lah .
adios

No comments: