Monday, December 02, 2013

KL TRIP + HAUL

good to be homee :')
tak betah tinggal di negeri orang lelama
rindu bilik kesayangan.ewah
haha
tapi memang pegi mana ja.
aku nak balik cepat cepat.pelik kan
so aku pegi kl tak lama mana pun.2 hari ja
pegi jumaat.sampai pun dah malam
then sabtu.boring nak mampos
first tolong kak aku nak pindah rumah
dia nak balik penang balik
then pegi space u8.
mall baru bukak kat shah alam la kot rasanya
sebab tempat dia mcm banyak kedai tak bukak lagi
kosong sangat
orang pun tak ramai


ini ja yang ada.kedai kecik kecik ja diorang bukak dulu
tapi kalau tempat nih diorang buat leklok.serious lawa gilaaa.
then pegi makan dekat mana tah.makan nasi mandy.dekat shah alam lagi
then pegi saujana putra.
tengok baby amandaaaa :)
new niece.so keyuttt
punya lama kat sana.
aku macam naik hangin jugakla.
dah la tak pi mana
buang masaaaa gila punya lama
then first janji nak tidor hotel
then kezen aku ajak pegi tidoq qumah dia
so tak jadik lew tidoq hotel
malam tu serious tak buat apa langsung
sedih gila.pegi makan then balik.pastu tunggu besok
hmmm

ini part yang seronok.hehehe
so ahad.kami pegi wholesale city KENANGA
first time aku kat sana
tempat dia 7 tinkat kedai
kami sampai pkl 10.30 pagi balik pkol 4 something
setiap level kami pusing
level 1.kedai petama
satu baju aku hangkut,baju kat sana bapaaaak gila murah
quality cenginii haaaa *thumbs up*
banyak sangat barang with a great prices
im loving it.hehe
i went all kerazzzy
sebab murah sangat.banding yang depa jual kat insta shop
semua yang dok buat jual online tu hamik kat sini ler
tapi ada setengah kedai kena amik minimum 3 baju tuk dapat murah.nama pun tempat borong
aku beli tak banyak sangat.sebab takut pak aku marah
pak aku tak marah pun .tak kesah kalau aku nak beli
tapi aku kesah.aku rasa mcm tatau.mcm tak syok ah.
aku lagi selesa guna duit sendri kalau shopping
satu benda ja aku guna duit sendri.len duit abah and ibu.hehe


things that i get .suka gilaaa
oh ya.owl bag tu ja aku beli duit sendri..heheh
pecaya tak sum up semua benda tuh baru RM182
kalau la dekat mall len ke kedai len ka.2 3 benda ja dah RM200++
nih 7 benda kot.
kann


aku memang dah lama cari red flannel
first first masok kedai dia.jumpa baju nih
tengok harga dia macam nak menjerit.
A RED FLANNEL WITH A GREAT QUALITIES FOR RM29 !!
insane.
kedai lain dah beratus.kat insta shop aku tngok RM55
ouya btw im using fisheye lens.sja nak mengetes.baru sampai harini.hehe

and bilik aku semak gila.malas nak kemas lagi.
NEXT


B.WOLVE crop top w/ hoodie: RM18
army pant :RM 45

the girlish side of me .eheeem.hahaha.
and how i style them.





pastle blue jegging : RM29

owl clutch : RM32
shoes : RM19
last but not least


tribal jegging : RM10


nthen aku pegi satu kedai perfume nih
banyak gila brand dari luaq.
bukan la yg ori.mcm beg jugakla.ada brand punya bag yg A double A triple A
lebih kurang la
so aku pegi bahagian victoria station punya perfume.aku mang nak satu punya lama dah
before pegi kedai tu aku jumpa la perfume PINK ni.harga dia RM90 dapat free satu.
mahal gila kot
kat kedai tuh jual RM30 ja !!
tapi kalau beli 3 dia jual satu RM25
tapi buat apa bebanyak.aku beli 2 ja. satu tuk aku satu tuk kezen aku.
mula harga dua tu RM60.then time nak bayaq bangla ke india ka aku tatau,
cakap."okey la.for u only.i give RM25 for one.dont tell anyone else"
HAHA.
minimum kena beli 3 tuk dapat harga 25.tapi aku beli dua.
okeyla.still murah bagi aku.kalau hat ori kat victoria station mau kat brapa.
bau pun sama ja.


aku ni bukan la suka sangat perfume nih.aku tak suka .bau dia pening kepala
sebab tu la aku slalu guna hat budak budaknya..yang perisa strawberry.and perfume palyboy
bau dia tak kuat.tapi kalau victoria station punya perfume
aku mmg suka gila.bau dia sedap kot
yang aku beli nih.bau dia mcm candy.manis manis.wangi + sedappp

last thing aku beli 



this ! 
lego
beli kat space u8.saja beli
aku suka benda benda camni XD


ja mata.panjang sangat dah post ni



















No comments: