Friday, December 20, 2013

rambutkuuu T-T

aku baru kenal erti penyesalan T-T
hegeh hegeh sangat nak buat curl.
betukar jadi mcm rambut mkcik gila hilang laki T-T
aku pegi buat aku tunjuk gambar ni


tapi ni aku dapat


lepas dia buat tuh okey lagi.maih lepaih aku cuci.mak aih.qebang mcm rambut kak limah
aku srupa nak qeyau jaaaa ToT
rambut aku rosak teruk
kasaq.
dah mcm pubic hair T--T
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aku tak suka tak suka tak sukaaaaaaaaa
aku mang tak sesuai dengan dengan rambut curl
aku nak pi buat lain
tapi duit aku dah habis buat rambut ah
RM160 kotttt
dia buat mcm cibai lagi T-T

aku tak pedulik.next month aku nak kena pi buat lain
rambut aku mang dah rosak teruk.kena potong semua nak bagi rambut baru tumbuh
d only solution.kena potong pendek teros -..-
tapi aku tak berani .aku takut muka aku tak sesuai rambut pendek.

Facebook

aku nak sangat rambut mcm ni :(

Pretty

aku expect rambut aku mcm ni.tapi lain yang jadi T-T

short haircut

rambut ni lawaaa 0.0

Short hair

Black




Tumblr | via Tumblr



aku suka rambut dia.
haha mcm dalam resident evil kann




No comments: