Thursday, February 27, 2014

lesen


konbanwaaa :)

since banyak sangat benda aku nak cita sampai tatau yang mana satu dulu
aku lupa semua cita
semenjak termenjak nih aku nih cepat lupa
benda baru seminggu pun aku dah lupa hah
hahaah

so yeah.aku dah dapat lesen .wehoooo XD



setelah hampir empat kali aku buat jpj test .
first masa bulan 12
then bulan 1 
bulan 2 dua kali

aku rasa aku orang paling lama amik lesen
ahahha
first aku start pegi ceramah pa semua bulan 9
bulan 10 aku belajar bawak keta
bulan 11 aku brenti kejap sebab spm
then bulan 12 sambung balik
31/12/13
jpj test aku yang first
masa tu aku orang petama
sesi petama kot babi
hahaha sapa tak nervous
mula naik.aku lupa turunkan handbreak.
hang tak mampos keta tu banyak kali.apa lagi failed ah
hahaha
jalan raya pulak.keta mati enjin.gagal serta merta
 second jpj test plak 21/1/14
benda sama.tak lepas bukit
jalan raya.tau apa
AKU TAK PAKAI TALI PINGGANG ! 
haha.semestinya gagal serta merta
3rd jpj test.
sekali lagi.bukit.tak lepas.
haahha.kebabian sungguh
time tu dapat keta teruk gila.
keta tu berasap teruk kot
then on the road.
wohooo lulus dengan jayanya baby.ahahah
then .kali ke empat
11/2/14

akhirnya.lulus jugak aku bukit.
dah lepas bukit.parking 3 penjuru boleh buat ah.
punya dok pi practise mana tak pro.
hahah sebab 3 kali sebelum tu tak penah buat parking .
sebab kalau tak lulus bukit.yang lain semua tak leh buat
hapa lagi.senyum sampai telinga haaa
LULUS
then next week tu terus pegi buat lesen
done
bai.
aku tak larat
esok keja 
T-T

No comments: