Wednesday, February 12, 2014

Ole ole

Yattaaaaaaaaaa !!
Finally I can blog ! Hahah
Sejak semenjak tersemenjak nih aku busy benor
Bukan hapa.roje lerr
Dengan driving class pebenda
Hah skang nih pun aku kat tempat keja. Curi curi bebelog nihh.
Banyak benda sangat aku nak share nih
Dah kat sebulan aku tak post
Sebulan nih la mcm mcm jadi
Cerita kat tempat keja
Cerita pasal aku holiday
Wahh banyaklah
Hahaha
Okey first good news dulu oke
Ekhemmm ready okeh
Aku
Pass
Fcking
JPJ TEST !!!
YAHOOOO
setelah 4 kali aku amik test.
Cerita lebih lanjut nya nanti wokeh
Okeh next
Masa akhir bulan satu ritu .aku gi holiday !
Pegi ho chi min di vietnam !
Cita lebih lanjut pun nnti okeh
Okeh bad news pulak
Masa aku otw ke LCCT
Fon aku hilang -.-
Jangan tanya kenapa dan macam mana.
Dah takdir
Then hikmah disebalik fon hilang
Aku meroyan semua kependa
Masa raya cina haritu
Aku dapat fon baruuuuu
Wohoooooooooo
Note 2 gais !
Sebab aku dah terbekenan kat note 2
Tu pun aku buat loan kat bapak aku
Bulan bulan aku kena bayo balik .wuuuu
Nasib aku dah roje.kalau dak mana la aku nak korek duit.hahahah
As I can say now
Aku suka tempat keja aku sekarang
Sedihnya lagi sebulan lebih ja
Sebab lepas tu dah kena berenti
Plkn yo
Banyak sangat aku nak cerita experience keja kat sini
Hahah mcm mcm drama ada
Sedih gaduh lawak love
Bahahah
Okeh nih ja tuk post kali nih
Busy nih
Bukan busy apa
Takut manager nmpk asek dok pegang henset.kang dia lempang gak
Hahahahaha
Daaaaaa
Ja mata neh

No comments: