Sunday, April 06, 2014

Plkn 1

Konbanwa minna :)

Malam kedua di kem plkn tasoh

Nothing much to say . Sebab tadak benda nak cita sangat  hehe

So far .aku dah ada member . Satu group kami . But depa dalam dorm lain . Dorm bravo . Aku plak dorm delta . Tapi dorm depa depan dorm aku ja.

Dalam dorm aku bukan tadak member . Ada . Tapi tak tau lah . Tak boleh nak masuk . Mcm susah nak jadi kawan depa .

Aku nak kawan dengan depa . Depa pun nak kawan ngan aku . Tapi chemistry tadak . Depa ingt aku pendiam punya org . Haha depa tatau kalau aku lepak dorm bravo . Mulut tak leh diam

Since nanti semua benda kena buat dalam group . Maksud aku . Group delta  . Dia ada 4 . Alpha . Bravo .Charlie . Delta . Grop alpha n charlie paling ramai . So tepaksalah aku nak kena kawan gak ngan depa. Tapa baru 2 hari . Hehe

Tapi ngan budak dorm bravo sembang srupa dah kenai lama . Haha . Mmg jenis gang ganster mua . Dalam dorm bravo ada la sekoq minah nih . Gedik dia toksah habaq . Mulut dia .capoi gila . Reja kami duk kutuk dia . Haha tunggu masa nak taboh ja . Hahah

Dalam masa 2 hari nih . Tak buat apa sangat . Makan. Tidoq .semayang . Sebab tengah tunggu semua pelatih sampai . Org penang sampai dulu .then harini org kedah . Esok perlis .

Selasa baru aktiviti kami start.which mean fon aku di ambil -.-

Fin

No comments: