Saturday, April 19, 2014

Plkn 3 pt 1

Im back  bitchess.hehe konbanwa minna.
What time is it !?!
STORY TIME ! YEAY . HAHAH
aku tanak crita secara detail. Penat. And aku banyak tak ingt . Aku mang cepat lupa.
So jadual kami kat sini buat masa nih
Pagi . 5.40 solat subuh jemaah .
7.20 pt pagi . Maksudnya senaman pagi .before senaman. Kena nyanyi lagu .baca ikrar semua tu lah mcm perhimpunan skolah hari isnin.bayangkan 6.30 dah berhimpun -.-  Lepas pt . Breakfast . Habis breakfast . Depa bagi masa tuk siap . 8.30 pagi kena kumpul depan dewan makan . Untuk lapor . Pkol 9 . Music dimainkan .maksudnya kena masuk kelas. Yes . Kalau kat skolah bunyi loceng . Kami guna lagu. Haha. Haaa .aku dah ingt. Kelas pagi . Kelas pembinaan karakter. Ada bnyak modul. Sekarang nih dah masuk modul 2 . Buku modul dibagi. Kalau kelas pagi. Kena pakai baju kelas lah. And wajib pakai tag nama samaran. Aku guna 'teah' 10.30 rehat . Minum pagi. 11 pagi masuk kelas balik. Sampai 12.30 . 12.30 makan tengah hari. Dari time makan tengah hari sampai pkol 2.30  rehat. Time nih lah nak mandi ka .nak tidoq ka .nak buat apa. Pepandai lah cari masa . 2.30 .kelas petang .kelas fizikal. Hat ni tak suka . Kelas petang adalah kelas kawad -.- kena pakai full loreng . Dari kepala sampai kaki .kena complete. Bayangkan .2.30 petang . Sampai 4.30 ptg pakai full loreng. Kena kawad. Dah la kat sini panas gila babi punya. Tak lencun dengan peluh tak sah. Haha . Lepas 4.30 .minum petang . Then balik . 5.20 kena pakai baju pt. Tuk riadah petang. Tapi sebabkan aku join koir. Pkol 5 kena pegi bilik koir dah . 6.30 makan malam . Then siap. 7 malam kena kumpul depan surau . Jemaah magrib dan isyak. Zohor asar kena pandai cari masa lah.  Sampai pkol 9 . 9 malam supper . Lepas supper terus kena bekumpul kad padang kawad tuk lapor . Tapi kalau tuk aku ada koir. Dari pkol 9 sampai pkol 11 kena belatih kat bilik koir . Baru boleh balik . Yang tak masuk koir . Tunggu kat pada pdg kawad . Selalunya pkol 10 dah habis lapor . Then balik dorm . Buat lah apa yang patut. Pkol 11 lampu kena tutup. Tidoq. Kalau untuk sabtu dan ahad. Free dari sebarang aktiviti . Kecuali makan dan sembahyang. Oke tu ja buat masa nih. Nak tidoq dah . Esok sambung . Cau XD oyaaaasumi 

No comments: