Saturday, May 24, 2014

Pilihan raya plkn

Okeh minggu nih kami belajaq elemen kerajaan. So semestinya ada pilihan raya . Pilihan raya start semalam . Jumaat .and habis isnin nih. Kami diajar cara . Situasi . Keadaan anything lah pasal pilihan raya . And dapat merasa sendiri. Yang mcm aku bagitau . Company bravo lawan company delta. Company bravo parti kunci bawah padang besaq . And kami delta bawah parti traktor. Memandangkan aku masuk bahagian media.kebanyakan media. Means wartawan semua dari delta. And 2 orang dari kompeni lain . Kami , polis and spr buat undi pos . Jadi kami undi dulu. Even kami media dari delta . Semua laporan berita kami semua sama.kami tak burukan parti kunci ka apa kah. Kami tak sokong mana mana. Ada ja berita hangat.kami muatkan kan board. Cerita memang sensasi habis. Memang kecoh gila. Syok sangat . Aku bukan lan wartawan pi temu ramah ka hapa. Reja aku duk kat pejabat media.kat kantin ja pun . Buat and ulas kan berita yang wartawan sampai kan kat aku.kiranya .wartawan pegi cari berita amik point2 penting lari kat aku. Aku buat berita. Mcm surat khabaq la. Tapi kami guna board so semua boleh baca. Heheh. Cerita memang sensasi gila. So minggu nih memang aku sibuk. Penat gila pun ada. Sebab board tu setiap masa kena update. Ada cerita baru. 5 minit lepas tu mesti dah ada atas board. C.jebat mmg macam tu. Dia kata kalau tak buat mcm tu keja tak jalan. Walaupun kami media. Tapi aku rasa media semua undi traktor.dah kami delta. Hahah . And sabtu ahad nih busy gila. So aku tak larat nak update mcm aku slalu buat. Nanti balik dari plkn . Aku sambung . Lagipun aku tengah migraine .sesema. batuk :(((
P/s : tadi F try nak cakap ngan aku . Tapi aku tengah sibuk tulis berita.so aku buat tatau kat dia :((( rugi . K bai

No comments: