Sunday, May 04, 2014

Plkn 5 pt 2

Aku ekceli tak sempat nak cita pasal bnyk bnda. Main yg aku cita rutin harian ja kan. Skang nih lebih kepada luahan hati. Haaa nampak tak permainan dia disitu. Aaa banyk sngt nak cita lagi brapa minit dah nak kena bagi fon . K k . Aku cepat kan . Hmm

Aku ada la 2 3 benda aku tak suka kat penghuni2 kem tasoh nih . Paling utama aku tak suka . Depa nih suka ngumpat. Ngumpat blakang. Bila depan .cakap baik. Bila kawan tuh pegi jauh. Terus ngumpat . Mmg tradisi turun temurun ah . Tapi aku tak suka. Dalam geng aku paling kuat ngumpat . Alia . Yana . Dua nih. Aku tak suka sangat . Serious tak suka . Satu lagi . Mulut si alia nih mmg . Ermmm secukup rasa ah . Agak kuwang ajo yerr anak anak . Kadang dia racist gak. Sampai tak larat nak tegoq. Gang aku nih suka ngumpat kat si iz nih sbb slalu smbang pasal jantan . Depa tak sedar yang depa pun selalu . Bukan selalu . Tiap kali bekumpul. Jantaaan . Nak jantan . Aku dah naik meluat . Bukan nak kata aku baik la apa ka . Aku dengor ja depa smbang. Bila mulut start ngumpat. Aku angkat pungkoq dulu . Hahaha . Ntah lah . Nih aku cita pasal depa pun . Dikira ngumpat gak kan ? Hmm aku nak cita ja depa nih mcm mana . Boleh buat kawan gitu gitu ja . Kawan baik . Sori . No . Tau lah member member kan .tapi tak reti hormat . Aku banyak dah sabor dengan diorang nih . Jenis main tolak tolak. Aku tengah tengok cermin . Tolak aku . Dia tengok cermin. Cermin aku kot sial. 2 3 kali buat . Aku oke lagi. Banyak kali mmg hangin gak ah . Bila aku marah . Mula nak ngata aku . Tak boleh mlawak la. Sial . Nak mlawak ada batas. Aku pantang org main tolak tolak kepala ka badan ka. Biadap sangat. Satu lagi . Bila aku jalan dulu. Maki hamun cakap aku selfish. Dia tak layak ckp aku selfish. Tengok diri tuh. Betapa selfish nya hang . Bila bangun pagi . Semua kejut. Aku last biaq bangun sendri. Bila aku bangun awal dari depa . Aku siap semua awal . Kata kat aku mcm mcm. Ahha konon lawak . Hmm aku kalau tak sabaq. Dah lama sekoq sekoq tuh aku hempok ngan batu . Tapi kat sini tak leh. Depa tak lah jahat sangat . Baik depa banyak dei jahat tuh . Aku suka kawan dgn depa .sporting . Tapi 2 3 bnda tu . Biadap skit . And suka ngumpat.

Lagi satu . Depa mmg suka gedik ngan laki. Suka nak pegi kat laki . Aku tau lah. Bukan suka sngt nak pegi mengedik ngan laki . Jumpa smbg2. Melainkan aku dah kenal . Mcm dalam group kelas aku tu ka. Haa tapa la nak smbg2 pasal kerja . Nih tak. Nak smbang ntah hapa2 . Aku tak sukaaa :((( and satu lagi . Depa suka guna barang aku . Satu perfume mahal aku . Bila sorang nal guna. Semua nak guna . Baru 3 minggu kot. Dah habis . Tak bagi .ngata aku . Aku sedih btol la. Then . Bila makan makanan aku. Makan je lah. Aku tak kesah. Masalah dia. SAMPAH TAK RETI NAK BUANG. lempaq kat atas katil aku. Bengang gila kot .hmmm

Ou ya btw. Syed wechat syikin cakap kat syikin jaga teah elok2. Hahaha .

K bye . Kena hantaq henset .

No comments: