Sunday, June 29, 2014

horrible weeks !

waaa lama tak hapdet blog !! 2 minggu rasa macam 2 tahunnn , haaaa hypertennis sangat .
and btw harini dah masuk 1 ramadhan , yeay puasaa.jimat duit :P  so di kesempatan ini aku ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK ! ^^

oke dah , ha apa lagi . aku tengah kalut nih. sebab dah nak bukak puasa , lepas bukak puasa terus kena balik matrik ! kejam nya isi rumah ni. nak hantar aku balik awal awal. siap cakap minggu depan takyah balik. hmmm

well.sepanjang aku di matrik aka kmpp . indahnya kmpp taklah sebetul apa yang diceritakan oleh si polan si polan yang first intake malah di belog belog yang aku baca.
maybe tak semua orang jadi macam aku.maybe yang cerita mcm mcm di belog adalah mereka yang first intake.mungkin yang second intake tak berkesempatan nak bercerita. mungkin .mungkin. kannnnn . haaa btol kan jemaah ? yer kau yg tngah baca tu -.-

first week aku disana . mulanya semua oke.dari pendaftran , orientasi. cuma 2 hari jugak . bekenalan dengan second intakes yang lain. bilik semua cun . besar gedabak. tak panas. aku dapat bilik aras bawah sekali. dekat dengan toilet. then i was gave k1p13 as my practikum and k1t13 as my tutorial class. and yes aku dapat modul 3. kalau ada K kat depan modul 3 iaitu chemi bio math and science comp . kalau H and F modul satu and modul 2. mostly takkan becampur la.yang mana amik pure science or modul 1 ,kira "wuuuu budak pandai"

my place


so gini ah kami tidur tiap malam. bawah kipas.haha.


setail dak. roomate aku punya crita. ahah



yah .aku masuk kelab fotografi dekat sini :)


seminggu dekat kmpp. gini hah rupa tempat aku. tapi lepas tu masa aku balik kelas. tempat kemas. 
si mimi sorang nih kemaskan XD dia suka mengemas skit.haha


le roomates and jiran.heheh

isnin lepas tu mula start class.melilau jugak lah cari kelas kan .last jumpa gak. agak awkward sebab ramai dah tunggu depan makmal tu .so diorang pun macam haiii budak baruuu bla bla bla...dlm k1t13 aku sorang ja budak baru . dalam k1p13 ada 2 orang .kiranya bila practikum depa campur k1p13 dgn k1p14  .dlm 13 aku sorang dalam 14 ada lagi sorang .aku tak tau nak cerita mcm mana , days onward , semua jadi sombong , belagak , ignore aku ,mcm aku tak wujud. diorang tak buat apa. tapi cara depa layan aku.aku terasa sngat
depa buat aku mcm tak setaraf dengan aku .mcm aku budak second intake. budak bodoh .
sampai sekarang ,aku disisih kan, aku ingt aku ja yang kena.ramai lagi.

but nasib baiklah roomates aku semua aku baik,hehe.
aku tak banyak masa. next time aku cerita lagi. adios XD

No comments: